simin.m

  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید هنگام ساخت اکانت تلگرام و هر بار که از نرم افزار تلگرام خارج می شوید ( Log out ) و یا زمانی که می خواهید در دیواس دیگری به اکانت تلگرام خود دسترسی داشته باشید مثلا تلگرام دسکتاپ ، برای ورود یک کد فعالسازی برای شما ارسال می شود ( از طریق پیامک و یا اکانت تلگرام ) که با وارد کردن این کد می توانید به اکانت خود وارد شوید . اما در بعضی موارد کاربران با مشکل عدم دریافت کد تلگرام مواجه می شوند. 

کاربرد کد تلگرام چیست ؟

ارسال کد تلگرام ( کد فعال سازی تلگرام ) به دلیل حفظ امنیت اکانت کاربران این پیام رسان می باشد . در واقع یکی از بهترین راه های جلوگیری از هک شدن اکانت شما این است که اگر کسی بخواهد از اکانت شما استفاده یا بهتر است بگوییم سو استفاده کند ، باید حتما تلفن همراه شما را نیز داشته باشد تا بتواند کد فعال سازی را دریافت کند. علاوه بر ارسال کد تلگرام ، برای بالا بردن امنیت تلگرام و جلوگیری از هک شدن تلگرام راه های دیگری نیز وجود دارد . شما می توانید با قرار دادن رمز برای تلگرام و فعال سازی تایید دو مرحله ای تلگرام امنیت اکانت تلگرام خود را افزایش دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عدم دریافت کد تلگرام به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/231/راهنمای-حل-مشکل-عدم-دریافت-کد-تلگرام.html




  • ۹۸/۰۱/۲۳
  • simin mosavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی