simin.m

  • ۰
  • ۰

تصور کنید افرادی را که مداوم با لپ تاپ سر و کار دارند و برای انجام پروژه ها ، تحقیقات ، انجام خرید های آنلاین و بررسی محصولات تازه به بازار آمده ، انجام کارهای مالی و سرکشی به حساب های بانکی و ... استفاده می کنند. اگر شما بعد از آخرین باری که لپ تاپ تان را مورد استفاده قرار داده اید ، متوجه شوید که دیگر روشن نمی شود ، اولین سوالی که در ذهن شما نقش می بندد این است که چرا لپ تاپ روشن نمی شود ؟ ممکن است به سراغ آداپتور و پریز برق بروید تا از سالم بودن و اتصال برق مطمئن شوید ، اما اگر در این مورد مشکلی وجود نداشته باشد ، باید چه کار دیگری برای رفع مشکل و بررسی علت های روشن نشدن لپ تاپ در نظر گرفت؟


علت روشن نشدن لپ تاپ

منبع تغذیه یا محافظ برق را کنترل کنید

این یکی از شایع ترین مشکلاتی است که باعث روشن نشدن لپ تاپ می شود ، قبل از هر چیزی این مورد را یادآوری میکنیم که ممکن است به علت قطع بودن برق ، پریدن فیوز ، مشکل در محافظ برق از جملگی سوختگی ، خراب شدن و ... لپ تاپ شما روشن نشود پس قبل از هر اقدامی از سالم و وصل بودن برق مطمئن شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اینکه چرا لپ تاپ روشن نمی شود به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1066/چرا-لپ-تاپ-روشن-نمی-شود-؟.html




  • ۹۸/۰۲/۰۴
  • simin mosavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی