simin.m

  • ۰
  • ۰

شاید باورش برای شما سخت باشد یا شاید جز افرادی هستید که از این نوع برنامه ها استفاده می کنید . مطلبی که امروز میخواهیم درباره آن با شما صحبت کنیم ، نسخه های غیر رسمی اینستاگرام است. فکر میکنم برای بیشتر برنامه های پرطرفدار و مخاطب در دنیا این اتفاق می افتد که پس از اینکه کمی بازارشان داغ شد و در بین مردم خودشان را به اصلاح جا انداختند ، کم کم سر و کله نسخه های غیر رسمی هم پیدا می شود تا بتوانند با ارائه قابلیت های جدید و برداشتن یک سری محدودیت های نسخه اصلی کاربران را به سمت خود بکشانند.

یکی از نکاتی که در تولید نسخه های غیر رسمی اینستاگرام در نظر گرفته شده است ، این است که برنامه قابل نصب و اجرا روی هر دو سیستم عامل اندروید و  iOS باشد و همچنین امکانات فوق العاده ای را ارئه کند تا بتواند گوی سبقت را از اینستاگرام برباید. پس از آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن ها دیگر تصمیم گیری با شماست که کاربر وفادار اینستاگرام باقی بمانید یا ترجیح بدهید حتی برای چند وقت از نسخه های غیر رسمی اینستاگرام استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اپلیکیشن های غیر رسمی اینستاگرام به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه کنید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1075/نسخه-های-غیر-رسمی-اینستاگرام-را-بشناسید.html




  • ۹۸/۰۲/۰۶
  • simin mosavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی