این روزها بیشتر والدین کارمند و افراد پر مشغله برای رفت و آمد فرزندان شان به مدرسه از سرویس استفاده می کنند و عموما زمان ثبت نام در مقطع تحصیلی جدید یا پیش از شروع سال تحصیلی جدید ، با رانندگان برای این منظور هماهنگی های لازم را به عمل آورده و در لیست ، اطلاعات فرزندشان را وارد می کنند.
اما از سال جاری با همکاری شهرداری ، سازمان تاکسیرانی و وزارت کشور قرار بر این شد که یک بازنگری کلی در خصوص سرویس مدارس به عمل آید ، در راستای این دستور سامانه سپند راه اندازی شد تا رانندگان و پیمانکاران پس از ثبت نام در سامانه سپند و اخذ مجوز و داشتن صلاحیت اقدام به خدمت رسانی نمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه سپند به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجع فرمایید.
www.heyvatech.com/web/articles/view/1354/نحوه-ثبت-نام-در-سامانه-سپند.html
- ۹۸/۱۰/۱۹