simin.m

۵۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به نقل از هیواتک برای مخفی کردن اسم فایل ها در ویندوز و مخفی کردن اسم فولدرها در ویندوز باید فایل یا فولدر مورد نظر خود را باز کنید . سپس در فصای خالی پنجره راست کلیک کرده و گزینه Customize This Folder را انتخاب نمایید . پنجره ای برای شما باز می شود که سربرگ Customize در آن فعال می باشد . در منوی کشویی Optimize this folder for یکی از انواع موجود که مد نظرتان است مثلا Pictures یا Videos را انتخاب نمایید . در صورتی که قصد دارید اسم فولدرهای درونی نیز مخفی شوند تیک گزینه Also apply this template to all subfolders را فعال کنید و در غیر این صورت تیک این قسمت را بردارید . حال دکمه Apply و سپس Ok را انتخاب کنید . حال دوباره در فضای خالی پنجره راست کلیک کرده و گزینه View را انتخاب کنید . گزینه Hide file names به این پنجره افزوده شده است . با انتخاب این گزینه مخفی کردن اسم فایل ها و فولدرها در ویندوز 7 شما انجام خواهد شد .


www.heyvatech.com/web/articles/view/594/راهنمای-مخفی-سازی-اسم-فایل-ها-و-فولدرها-در-ویندوز-7.html


  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰
با افزایش محبوبیت شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام طبیعتا تعداد تبلیغات آن ها نیز بیشتر می شود تا جایی که ممکن است این آگهی ها آزاردهنده باشند. شما می توانید با تپ کردن بر روی سه نقطه ی موجود در بالای پست و انتخاب گزینه ی Hide This برای حذف پست های تبلیغاتی اینستاگرام اقدام کنید. این کار می تواند در کاهش حجم این تبلیغات تاثیر زیادی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص غیرفعال کردن پست های تبلیغاتی اینستاگرام به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.



  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

دانلود عکس پروفایل فیسبوک و ذخیره عکس در فیسبوک همیشه برای کاربران این شبکه اجتماعی امری جذاب است . روش اول برای ذخیره عکس در فیسبوک استفاده از بخش دانلود برنامه فیسبوک است . استفاده از این روش برای دانلود و ذخیره عکس ها در تعداد کم بسیار مناسب است . برای استفاده از این روش وارد اکانت فیس بوک خود شوید . عکس مربوطه را باز کرده و وارد قسمت Timeline در پروفایل خود شوید . حال گزینه Options را انتخاب کرده و سپس روی دکمه Download کلیک کنید . محل ذخیره سازی عکس را انتخاب کرده و عکس مورد نظر خود را دانلود نمایید . روش دیگری که برای ذخیره عکسهای فیس بوک وجود دارد استفاده از نرم افزارهایی مثل Pick & Zip می باشد . این نرم افزار را نصب کرده و اطلاعات اکانت فیسبوک خود را وارد نمایید . سپس گزینه Facebook Download را انتخاب کرده و در پنجره باز شده Find My Photos & Videos را انتخاب نمایید . حال همه عکس های به اشتراک گذاشته شده خود را مشاهده خواهید کرد . بعد از انتخاب عکس های مورد نظر با کلیک روی آنها این بار گزینه Download را انتخاب کنید. سپس فرایند دانلود عکس از فیس بوک شروع می شود که می توانید با دو فرمت PDF وZip عکس های انتخابی را ذخیره کنید. توصیه میکنم سایت حل مشکلات اینترنت و مودم هیواتک را در این زمینه ببینید :


www.heyvatech.com/web/articles/view/588/چگونه-از-فیسبوک-عکس-دانلود-کنیم-؟.html


  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

با توجه به اینکه لیست شماره تماس ها در گوشی حافظه گوشی را اشغال می کند در این پست قصد داریم نحوه حذف مخاطبین اندروید را آموزش دهیم . برای پاک کردن مخاطبین اندروید به صورت همزمان باید وارد بخش Contacts گوشی خود شوید . حال گزینه Delete و در برخی از گوشی ها More > delete را انتخاب کنید . با انتخاب این گزینه یک مربع در کنار لیست مخاطبین یک مربع ظاهر می شود . تیک کنار هر یک از مخاطبین را که قصد حذف او را دارید فعال کنید و یا گزینه All را برای حذف تمام مخاطبین انتخاب کنید . سپس گزینه Delete را انتخاب کنید . به این ترتیب مخاطبین گوشی اندرویدی شما حذف خواهند شد . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پاک کردن مخاطبین در اندروید سایت حل مشکلات اینترنت و مودم هیواتک را مورد مطالعه قرار دهید .


www.heyvatech.com/web/articles/view/587/آموزش-حذف-مخاطبین-اندروید.html


  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

دیلیت اکانت تم تم

اگر از پیامرسان تم تم استفاده کرده باشید احتمالا متوجه شده اید که یکی از مشکلات این برنامه این است که گزینه ی حذف اکانت در آن وجود ندارد. این برنامه ساخت شرکت Mail.RU بوده و زیر نظر شبکه اجتماعی Ok  فعالیت می کند. برای حذف تم تم باید به سایت ok.ru رفته و اکانت خود را از آنجا حذف کنید. پس از ورود به سایت گزینه ی Forgot password  را انتخاب کرده و پس از وارد کردن شماره موبایل و تایید آن یک پسوورد دلخواه وارد کنید. سپس به آدرس ok.ru/regulations بروید و از پایین صفحه Delete Profile را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش دیلیت اکانت تم تم به سایت هیواتک مراجعه کنید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/590/آموزش-دیلیت-اکانت-تم-تم.html



  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰
به گزارش گروه مشاوره هیواتک امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش پیامرسان ها معمولا کاربران همه روزه از اپلیکیشن هایی مانند واتساپ استفاده می کنند. در ین برنامه ها اطلاعات مهمی در قالب چت ، عکس و ویدیو ذخیره می شود. اما اگر فردی  گوشی خود را گم کند و یا دستگاه او به سرقت رود چگونه می تواند به اطلاعات ضروری خود دسترسی داشته باشد؟ در اپلیکیشن واتساپ این مشکل به کمک قابلیت پشتیبان گیری واتساپ حل می شود. شما می توانید برای  برای بازگرادنی پیام های واتساپ به بخش تنظیمات این پیامرسان رفته و پس از ورود به قسمتChat Backup  وارد منوی Google Drive Settings شده و اطلاعاتتان را در گوگل درایو ذخیره کنید. پس از انجام این کار از چت ها و اطلاعات موجود در واتساپ بکاپ گرفته می شود و شما می توانید در گوشی های هوشمند دیگر این برنامه را نصب کرده و با انتخاب Restore اطلاعات چت هایتان را بازیابی کنید.





  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

مشکل عدم دسترسی به فایل های شیر شده در ویندوز عمدتا به دلیل عدم وجود دسترسی های لازم در کامپیوتر شیر کننده اتفاق می افتد و برای حل این مشکل باید روی فولدر مربوطه راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب نمایید . سپس وارد تب Security شده و دکمه Edit را بزنید . در پنجره باز شده دکمه Add را کلیک کرده و در کادر پایین عبارت EVERYONE را تایپ کنید و Ok کنید . حال یوزر EVERYONE را انتخاب کرده و در کادر پایین گزینه Full Control را تیک بزنید و سپس روی دکمه Ok کلیک کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عدم دسترسی به درایوهای شیر شده در ویندوز 7 مقاله رایانه کمک هیواتک را بخوانید .


www.heyvatech.com/web/articles/view/593/حل-مشکل-عدم-دسترسی-به-درایوهای-شیر-شده-در-ویندوز-7.html



  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید در تلگرام امکان ویرایش و حذف پیام ها بعد از ارسال وجود دارد . دیدن پیام هایی که در نوتیفیکیشن دریافت کرده اید و خود پیام حذف شده است . برای خواندن پیام های پاک شده تلگرام نیاز به نصب برنامه های موجود در این زمینه دارید که به کمک آن اطلاعات دریافتی را ذخیره نمایید . یکی از برنامه های موجود در این زمینه notification history می باشد . برای استفاده از این برنامه ابتدا برنامه را دانلود کرده و اجازه دسترسی به تمام امکانات این برنامه را صادر نمایید . سپس در پنجره جدید در صفحه ی جدید تیک گزینه notification history را فعال کنید. حال خود برنامه پیغامی مبنی بر اطلاع از فعال شدن نوتفیکیشن های شما را می دهد . بدین ترتیب از این به بعد تمامی پیام های تلگرام شما حتی پیام های حذف شده در این برنامه ذخیره می شود.  برنامه Mobisaver یکی دیگر از برنامه های موجود در این زمینه است . بعد از نصب برنامه گوشی تان را با کابل USB به کامپیوتر وصل کنید و لیستی از پیام های پاک شده را در اختیار داشته باشید . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دیدن پیام های حذف شده تلگرام سایت هیواتک را دنبال کنید .


www.heyvatech.com/web/articles/view/586/آموزش-دیدن-پیام-های-حذف-شده-تلگرام.html


  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

یکی از راه های فهمیدن هک شدن مودم وای فای بالا رفتن مصرف اینترنت می باشد . بنابراین بهتر است هر چند وقت یک بار دستگاه های متصل به وای فای مودم خود را بررسی کنید . برای این کار وارد صفحه تنظیمات مودم خود شوید . در تمامی مودم ها می بایست به دنبال کلمه DHCP Leases یا DHCP CLIENT باشید .این لیست در مودم های DLINK در قسمت STATUS --- DHCP CLIENT قابل مشاهده می باشد. و در مودم های تی پی لینک در قسمت Device Info---DHCP Leases قابل مشاهده می باشد.
به منظور جلوگیری از هک شدن مودم ADSL می توانید از روش های زیر استفاده کنید :

1- تغییر کلمه عبور پیش فرض مودم
2- استفاده از الگوریتم رمز گذاری و رمز مناسب
3- مخفی کردن SSID یا همان نام وایرلس
4- استفاده از فیلتر کردن دستگاه ها به کمک مک آدرس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هک شدن مودم ADSL سایت اینترنت کمک را دنبال کنید :


www.internetkomak.com/a/v/جلوگیری-از-هک-شدن-مودم-ADSL

  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

در پست امروز که به نقل از رایانه کمک اینترنت کمک نوشته شده است قصد داریم در خصوص دلایل کندی اینترنت و ضعیف شدن اینترنت صحبت کنیم . قبل از هر چیز بهتر است نحوه محاسبه سرعت اینترنت را بررسی کنیم . برای این کار وارد سایت speedtest.net یا speedtest.ir شوید و مطمئن شوید که با توجه به سرویس انتخابی خود از شرکت سرویس دهنده سرعت اینترنت مناسب با آن را دارید یا خیر ؟ برای بدست آوردن سرعت اینترنت می بایست سرعت سرویس خود را تقسیم بر 8 نمایید بطور مثال :

سرویس 2 مگ یا 2048 تقسیم بر 8 می شود : 256K

کند شدن سرعت اینترنت دلایل مختلفی می تواند داشته باشد :

1- یکی از عواملی که باعث کند شدن سرعت اینترنت می باشد فاصله زیاد مودم می باشد . هرچه از مودم دورتر شوید سرعت اینترنت دیوایس شما کاهش می یابد .
2- یکی دیگر از عوامل کندی اینترنت تعداد زیاد دیوایس های متصل به وای فای مودم می باشد .
3- در صورتیکه کندی سرعت در باز شدن صفحات مرورگر دارید ولی سرعت دانلود مناسب است بهترین راه خالی کردن cache مرورگر می باشد.
4- وجود نویز روی خط نیز می تواند دلیل دیگری برای کندی اینترنت شما باشد .  استفاده از اسپلیتر و چک کردن پریز تلفن برای رفع نویز موثر خواهد بود.
5- توجه داشته باشید در صورتیکه کندی سرعت ناگهانی و لحظه ای باشد می بایست یک بار مودم را خاموش و روشن نمایید و یا عملیات کانفیگ مودم را انجام دهید و در صورت رفع نشدن مشکل و رعایت موارد بالا می بایست با سرویس دهنده اینترنت خود تماس گرفته و علت را جویا شوید.


www.internetkomak.com/a/v/دلایل-کند-شدن-اینترنت-چیست؟




  • simin mosavi