simin.m

۹۵ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شما می توانید برای رفع مشکل قفل شدن کیبورد لپ تاپ از روش های مختلفی استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم در ابتدا تنظیمات کیبورد لپ تاپ را بررسی نمایید. برای این کار وارد کنترل پنل شده و Ease of Access را انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه Change how your keyboard works کلیک کرده و در پنجره نمایش داده شده Turn on Filter Keys را در صورت فعال بودن، غیر فعال کرده و تنظیمات را ذخیره کنید. اگر با این کار مشکل شما برطرف نشد پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت تلفن رفع مشکلات کامپیوتری مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/858/رفع-مشکل-کار-نکردن-کیبورد-لپ-تاپ.html


  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

معمولا کاربران در زمان دانلود و نصب درایور گرافیک نیاز به تشخیص مدل کارت گرافیک سیستم خود دارند. شما می توانید از طریق روش های مختلفی مدل قیق کارت گرافیکتان را پیدا کنید. برای مثال می توانید بر روی Computer راست کلیک کرده و Manage را انتخاب نمایید. سپس در این صفحه از قسمت System Tools  گزینه Device Manager  را انتخاب کرده و بر روی Display adapters کلیک کنید. در این قسمت شما می توانید مدل دقیق کارت گرافیک خود را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تشخیص مقدار حافظه کارت گرافیک به وبسایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/860/آموزش-تشخیص-مدل-و-مقدار-حافظه-کارت-گرافیک.html



  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

اگر از کاربران اپلیکیشن اسنپ چت باشید احتمالا برای شما اتفاق افتاده که بخواهید برای بلاک کردن در اسنپ چت اقدام کنید. شما می توانید با ورود به صفحه چت فرد مورد نظر سه خط بالای صفحه را انتخاب کرده و Block را بزنید. با این کار فرد مورد نظر شما دیگر نمی تواند برایتان پیامی ارسال نماید. شما می توانید در صورت تمایل پس از مدتی وی را آنبلاک کنید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و اطلاع از نحوه آنبلاک کردن در اسنپ چت به وبسایت رفع مشکل تلفنی کامپیوتر مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/862/آموزش-بلاک-و-آنبلاک-کردن-افراد-در-اسنپ-چت.html



  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

ماکسیم یک سرویس سفارش آنلاین می باشد که جدیدا کار خود را در ایران آغاز نموده است. این شرکت بین المللی روسی با رائه خدمات گسترده در شهرهای مختلف ایران قصد رقابت با اپلیکیشن های مشابه ایرانی را دارد. شما می توانید از طریق بازار و سیب اپ برای دانلود ماکسیم اقدام نمایید. پس از نصب ماکسیم می توانید مکان مبدا و مقصد خود را روی نقشه مشخص کرده و پس از اطلاع از هزینه سفر درخواست تاکسی خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. این برنامه پس از یافتن راننده مشخصات وی و مدل و پلاک ماشین را به شما نمایش خواهد داد. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/864/آموزش-کار-با-اپلیکیشن-ماکسیم.html



  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

اگر قصد دارید برای دیلیت اکانت اسکایپ اقدام کنید خوب است بدانید که روش مستقیمی برای انجام این کار وجود ندارد اما شما می توانید اطلاعات شخصی خود را ویرایش کرده و نام و شماره موبایلتان را تغییر دهید تا دیگر اکانت شما قابل شناسایی نباشد. برای این کار به لینک دیلیت اکانت اسکایپ مراجعه کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. سپس از قسمت بالای صفحه بر روی فلش موجود در کنار نام کاربری خود کلیک کرده و گزینه My Account را انتخاب نمایید. اکنون از ستون سمت چپ صفحه چپ بر روی Edit profile کلیک کنید . در صفحه بعد با انتخاب مجدد  Edit profile می توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه حذف اکانت اسکایپ به وبسایت سامانه رفع مشکلات رایانه و  موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/866/آموزش-حذف-اکانت-اسکایپ-Delete-Skype-Account.html



  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که عکسی را در چت با دوستانتان اشتباهی ارسال کرده باشید و قصد ویرایش عکس ارسال شده در تلگرام را داشته باشید. یکی از سوالات کاربران این است که امکان ویرایش عکس در تلگرام بعد از ارسال وجود دارد یا خیر؟ ما در این پست می خواهیم به بررسی ادیت عکس ارسال شده در تلگرام بپردازیم.

اگر تا کنون امتحان کرده باشید حتما می دانید که با نگه داشتن انگشت روی عکس تنها چند قابلیت Reply ، Delete و Forward فعال می شود و نمی توان عکس را ویرایش کرد . چنانچه قصد انجام این کار را دارید کاربران اندروید و آیفون باید ، عکس را حذف کرده و عکس جدید را جایگزین آن کنند.

گاهی اوقات قابلیت هایی که مستقیما در نرم افزار وجود ندارند را به کمک ربات می توان به راحتی انجام داد ولی متاسفانه ربات ویرایش عکس در تلگرام وجود ندارد و نمی توان با استفاده از ربات عکسی را جایگزین عکسی دیگر کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویرایش عکس در تلگرام ، به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/855/آموزش-ویرایش-عکس-ارسال-شده-در-تلگرام.html


  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد حین جستجو در اینستاگرام و رویت صفحات مختلف به صفحاتی برخورد کرده باشید که در کنار دکمه فالو دکمه Contact قرار داشته باشد و شما را کنجکاو کرده باشد که گذاشتن دکمه Call در اینستاگرام چه فایده ای دارد و به چه شکلی انجام می شود.

با افزودن دکمه کانتکت به اینستاگرام مشتریان شما می توانند به سه طریق با شما در ارتباط باشند و تماس بگیرند.

از طریق دایرکت : از این طریق مشتریان از طریق فرستادن دایرکت می توانند با شما در ارتباط باشند و

از طریق ایمیل : دکمه ایمیل در اینستاگرام در این قسمت قرار دارد و فالورهای شما از این طریق می توانند به شما ایمیل بفرستند.

دکمه تماس : با کمک این دکمه نیز مشتریان می توانند به طور مستقیم با شماره تلفن شما تماس بگیرند.

این قابلیت بیشتر برای صفحات تجاری و بازاریابی مناسب می باشد و امکان مدیریت بهتر مشتریان را برای شما فراهم خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ، قرار دادن کانتکت در اینستاگرام به سایت مشاوره ای تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/859/آموزش-قرار-دادن-کانتکت-و-دکمه-call-در-اینستاگرام.html

  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

امروزه اینستاگرام یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که بسیاری از افراد این برنامه را در دستگاه های اندروید و آِیفون خود نصب کرده و با پیوستن به این شبکه اجتماعی و جستجو و فالو کردن صفحات موردعلاقه شان اوقات خود را سپری می کنند .

یکی از مشکلاتی که کاربران این شبکه اجتماعی دارند بیرون پریدن از اینستاگرام است.ما در این پست می خواهیم اقداماتی برای رفع مشکل بیرون پریدن از اینستاگرام به شما معرفی نماییم.

اقدامات زیر را انجام دهید :

1.اینستاگرام و سایر نرم افزارهای باز را ببیند

2. دستگاه خود را ری استارت کنید.

3. اینستاگرام را ریست کنید.

4. اینستاگرام را آپدیت و آخرین نسخه را نصب نمایید.

5. اتصال وای فای یا داده های تلفن همراه خود را بررسی کنید.

6. اینستاگرام را Uninstall و مجدد نصب کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص علت خروج ناگهانی از اینستاگرام به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/861/رفع-مشکل-بیرون-پریدن-از-اینستاگرام.html


  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید اسنپ چت یکی از نرم افزارهای پیام رسان است که برای چت کردن می توان از آن استفاده کرد ولی پیام ها برای مدت زمان کوتاهی حذف می شوند و در واقع پیام ها روی سرور این اپلیکیشن باقی نمی ماند. یکی از سوالات کاربران این است که حذف اکانت اسنپ چت چگونه انجام می شود؟ آیا سایت دیلیت اکانت اسنپ چت وجود دارد یا خیر؟

در خصوص حذف دائمی اکانت اسنپ چت به لینک داده شده مراجعه فرمایید.

لینک حذف اکانت

نام کاربری و رمز عبور را وارد نمایید و روی Log In کلیک کنید. حال گزینه Delete my account را انتخاب کرده و مجددا نام کاربری و رمز عبورتان را وارد کنید. حال مدت زمان کوتاهی را تامل فرمایید تا عملیات حذف دائمی اکانت اسنپ چت انجام شود.

دقت داشته باشید حذف اکانت از طریق نرم افزار انجام نمی شود و تنها با مراجعه به سایت می توانید اقدام به حذف اکانت نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایت دیلیت اکانت اسنپ چت به سایت هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/865/آموزش-حذف-دائمی-اکانت-اسنپ-چت.html


  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

افرادی که روزانه با تایپ کردن سرو کار دارند و تجربه این کار را روی سیستم های مختلف با کیبوردهای متفاوت دارند حتما می دانند که امکان جابجا شدن حرف پ در کیبورد وجود دارد ، در نتیجه باعث می شود که حرف پ در کیبورد لپ تاپ به طور مثال با کیبورد معمولی جایش متفاوت باشد. یکی از سوالات کاربران این است که چگونه در کیبورد حرف پ را تایپ کنیم؟

در این پست می خواهیم بدانیم چگونه در کیبورد حرف پ را تایپ کنیم؟ برای تایپ کردن حرف پ باید کلید ژ که در بعضی کیبوردها کنار Back Space و در برخی دیگر کنار Enter قرار دارد استفاده کنید. برای تایپ کردن حرف ژ هم باید از کلید های ترکیبی Shift+ز استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طریقه نوشتن حرف پ در کیبورد به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/863/آموزش-حل-مشکل-تایپ-حرف-پ-در-کیبورد.html



  • simin mosavi