simin.m

۶۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

امروزه استفاده از سرویس های ارسال ایمیل ، مانند جیمیل گسترش روز افزونی دارد و افراد زیادی روزانه به ارسال و دریافت ایمیل های کاری ، تبلیغاتی و ... مشغول هستند. در این بین ایمیل های مهمی هم رد و بدل می شود که نگهداری و استناد به آنها در زمان های دیگر از اهمیت ویژه ای برخورد دار است ،  حال یکی از سوالات کاربران این است که چگونه از اکانت جیمیل خود بکاپ بگیریم ؟ آیا نرم افزار بکاپ گیری از ایمیل وجود دارد یا خیر ؟

یکی از نرم افزار های بکاپ گیری از ایمیل ، Handy Backup است ، این برنامه برای شما انواع بکاپ (فایل ، فولدر یا هرچیز دیگری که شما می خواهید ) را تهیه کرده و برای اهداف مختلفی می توانید از آن استفاده کنید. این یک ابزار عالی برای کاربران با قابلیت Backup ، Restore با ابزار ذخیره سازی است.

این برنامه را از لینک داده شده می توانید دانلود و نصب نمایید.

دانلود Handy Backup

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بکاپ گیری از جیمیل به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/922/آموزش-بکاپ-گرفتن-از-جیمیل.html



  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

امروزه اکثر افرادی که در سطح خیابان ، اماکن عمومی و ... میبینیم ، با هندزفری و هدفون مشغول گوش دادن به موسیقی مورد علاقه شان هستند ، حال یکی از مواردی که کاربران آیفون با آن مواجه هستند ، ریختن آهنگ روی آیفون است ، برخی نیز در خصوص ریختن آهنگ روی آیفون بدون پاک شدن آهنگهای قبلی سوالاتی را مطرح کرده اند.

در این پست می خواهیم در خصوص ریختن آهنگ روی ایفون بدون آیتونز یا آیتولز اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

استفاده از برنامه WALTR

این برنامه را از لینک داده شده دانلود نمایید و سپس تلفن همراه تان را به رایانه متصل نمایید ، حال موسیقی های مد نظرتان را از کامپیوتر انتخاب کرده و داخل برنامه کشیده و رها کنید و اجازه بدهید تا عملیات ریختن آهنگ روی آیفون با موفقیت تمام شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ریختن آهنگ روی آیفون به سایت رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/925/آموزش-ریختن-آهنگ-روی-آیفون.html


  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید استفاده از تلفن های هوشمند و اینترنت گسترش چشمگیری داشته و امروزه اکثر کاربران برای انجام امور مختلف از اینترنت های دیتا استفاده می کنند. اینترنت های دیتا یا همان اینترنت گوشی به دلیل پیشرفت سرعت و قابل حمل و در دسترس بودن طرفداران زیادی دارد و مداوم توسط کاربران بسته های اینترنتی خریداری یا شارژ می شوند. اما یکی از مسائلی که کاربران با آن مواجه هستند ، غیر فعال کردن بسته اینترنت گوشی یا همان غیر فعال سازی اینترنت ایرانسل یا غیر فعال سازی اینترنت همراه اول دائمی است.

جهت غیر فعال سازی اینترنت همراه اول دو روش وجود دارد:

1.شماره گیری کد دستوری #232*10*

2. از طریق ارسال عدد 2 به شماره 8088 

همچنین جهت لغو تمدید بسته اینترنت همراه اول به روش زیر عمل کنید :

شماره گیری کد دستوری #8*100*

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص غیر فعال کردن بسته اینترنت گوشی به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/924/چگونه-بسته-اینترنت-را-حذف-کنیم-؟.html


  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

امروزه کمبود شارژ یکی از متداول ترین مشکلات کاربران گوشی های هوشمند است. از آنجایی که افراد در طول روز زمان زیادی را به کار با گوشی خود اختصاص می دهند ممکن است لازم باشد که هر چند ساعت یک بار آن را شارژ کنند. یکی از راههای کاهش مصرف باتری تغییر تم گوشی به حالت تیره می باشد. تم های سفید و روشن نور زیادی دارند و به همان نسبت هم شارژ بیشتری مصرف میکنند. برای فعال سازی تم تاریک در گوشی اندروید 9 به Settings مراجعه کنید و از قسمت Display  وارد Advanced  شوید. سپس از پایین صفحه گزینه Device theme را انتخاب کنید و در پنجره نمایش داده شده Dark را فعال نمایید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با نحوه فعال سازی تم تاریک در آیفون و سایر گوشی های اندرویدی به وبسایت سامانه رفع مشکلات رایانه و  موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/926/آموزش-فعالسازی-تم-تاریک-یا-dark-mode-در-گوشی-اندروید-و-آیفون.html





  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

نوتیفیکیشن یکی از قابلیت های جالب گوشی های هوشمند است که باعث می شود با یک نگاه به صفحه دستگاه خود از تمامی اتفاقاتی در اپلیکیشن های شما رخ داده است با خبر شوید اما اگر این ویژگی برایتان ایجاد مزاحمت می کند می توانید برای مخفی کردن نوتیفیکیشن در صفحه قفل گوشی اقدام نمایید.در گوشی های اندرویدی برای این کار باید به Settings مراجعه کرده و Lock screen and security را بزنید. سپس از بخش Notifications گزینه Content on lock screen را انتخاب نمایید. در این بخش با فعال کردن گزینه Hide content تمامی اعلان ها در لاک اسکرین شما غیرفعال می شوند. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و اطلاع از روش های مخفی کردن اعلان ها در صفحه قفل گوشی آیفون به وبسایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/918/آموزش-عدم-نمایش-اعلان-ها-در-صفحه-قفل-گوشی.html


  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

اگر از گوشی آیفون استفاده کرده باشید احتمالا می دانید که درب پشتی آن باز نمی شود و شما نمی توانید مانند سایر گوشی ها با باز کردن آن سیمکارت را در جایگاهش قرار دهید. برای گذاشتن سیم کارت در آیفون باید درگاه آن را در کنار یا بالای گوشی پیدا کنید و از طریق سوراخ ریز موجود در کنار آن، سوزن سیم کارت آیفون را به آرامی وارد کنید تا خشاب سیمکارت بیرون بیاید. سپس سیمکارت قبلی را خارج کرده و سیمکارت جدید را در جایگاهش قرار دهید . سپس خشاب سیمکارت را مجددا در درگاه سیمکارت قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت سامانه رفع مشکلات رایانه و  موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/920/آموزش-گذاشتن-سیم-کارت-در-آیفون.html


  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

شما می توانید با شماره گیری کد ۴۳#* برای فعال کردن پشت خطی تلفن ثابت خود اقدام نمایید. اگر می خواهید در زمان مکالمه با تلفن همراه هم از تماس سایر افراد با خبر شوید باید این قابلیت را بر روی گوشی خود نیز فعال کنید. اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید کافی است برای فعال سازی پشت خطی ایرانسل ، همراه اول و سایر اپراتور ها در گوشی خود صفحه تماس را باز کنید و از طریق سه نقطه بالای صفحه وارد قسمت Settings  شوید. در ادامه More settings را انتخاب کنید و در صفحه بعد Call waiting را فعال نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با نحوه فعال کردن پشت خطی آیفون به وبسایت رایانه کمک هیواتک مراجعه کنید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/921/آموزش-فعال-کردن-پشت-خطی-یا-انتظار-مکالمه-در-تلفن-ثابت-,-همراه-اول-,-ایرانسل-و-رایتل.html





  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

روش های مختلفی برای انتقال اطلاعات بین گوشی و کامپیوتر وجود دارد از اتصال کابل گرفته تا استفاده از سرویس های ابری. شما می توانید برای انتقال فایل به صورت بی سیم بین گوشی و کامپیوتر از برنامه Software Data Cable استفاده کنید. این برنامه را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید. کامپیوتر و گوشی را به یک وای فای متصل کرده و برنامه نصب شده را اجرا نمایید. به تب Computer مراجعه کرده و از آن یک آدرس FTP برای گوشی خود دریافت کنید. این آدرس را در نوار بالای Computer خود تایپ کرده و اینتر بزنید تا فایل های گوشی برای شما نمایش داده شوند. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دیگر روش های انتقال بی سیم فایل بین گوشی و کامپیوتر به وبسایت هیواتک مراجعه کنید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/923/آموزش-انتقال-فایل-به-صورت-بی-سیم-بین-گوشی-و-کامپیوتر.html


  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

به دلیل تحریم هایی که شرکت اپل برای ایران گذاشته  ، مشکلات نرم افزارها ، عدم تطابق تاریخ و ساعت با سرورهای اپل ، قرار گرفتن IP ایران در بلک لیست و ... گاهی اوقات مشکلات و اختلالاتی در دانلود از برنامه اپ استور به وجود می آید. ما در ادامه چند راه حل برای رفع مشکل دانلود از اپ استور به شما معرفی خواهیم کرد.

گاهی اوقات برای اینکه متوجه شوید که مشکل دانلود نشدن برنامه از اپ استور  از سمت اپ استور یا دستگاه شما ، آی پی دستگاه را عوض کنید. اگر با تغییر آی پی باز هم مشکل وجود داشت ، یکبار دستگاه را ریست کنید.

خطای 1009 هم گاهی اوقات هنگام دانلود از App Store رخ می دهد و باعث بروز مشکل دانلود از اپ استور می شود. این خطا به دلیل قرار گرفتن IP ایران در لیست آی پی هایی که اپ استور از آن پشتیبانی نکرده رخ می دهد. اپل معمولا در بازه زمانی بین 2 روز تا 2 هفته اقدام به تازه سازی لیست IP هایی که پشتیبانی نمی کند کرده و در آن مدت به دلیل قرار گرفتن IP ایران در بلک لیست ، نمی توان از اپ استور برنامه یا بازی دانلود کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رفع خطای 1009 هنگام دانلود از اپ استور به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/76/حل-مشکل-دانلود-از-اپ-استور.html


  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

امروزه تقریبا در تمام مکان ها مانند منازل ، ادارات ، سازمان ها ، فروشگاه ها ، کتابخانه ها ، بیمارستان ها و ... کامپیوتر یافت می شود و در واقع استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ یکی از اجزای اساسی زندگی ماست ، از این رو به طرز چشمگیری استفاده از آنها گسترش روز افزونی دارد. از آنجایی که لپ تاپ و PC هم یک ابزار الکترونیکی هستند ، پس با مشکلاتی هم مواجه خواهند شد ، یکی از این مشکلات ، هنگ کردن ویندوز است.

عموما کاربران هنگامی از هنگ کردن ویندوز شکایت می کنند که سیستم برای هر عمل کاربر ، مانند تایپ کردن ، استفاده از موس ، باز کردن یا بستن نرم افزار یا پنجره ای و ... پاسخگو نیست. چندین عامل را دلیل هنگ کردن مداوم کامپیوتر می توان شمرد از جمله :

1.استفاده از چند آنتی ویروس مختلف یا استفاده از یک آنتی ویروس با کیفیت پایین

2. درایورهای آسیب دیده

3. باز بودن پنجره و نرم افزارهای مختلف

4. کامپیوتر بیش از حد مورد استفاد قرار گرفته و داغ شود.

5. ناکافی بودن رم

6. تغییر تنظیمات بایوس

7. دستگاه های خارجی آسیب دیده

8. برنامه های مخرب و تقلبی

9. وجود تروجان ها و ویروس ها

10. تنظیمات نادرست سخت افزاری

11. مشکل در سیستم عامل

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص راه های رفع مشکل هنگ کردن ویندورز به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/919/رفع-مشکل-هنگ-کردن-کامپیوتر.html



  • simin mosavi