simin.m

۴۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از قابلیت های جدید اینستاگرام که با استقبال کاربران مواجه شده لایو است. به کمک این ویژگی جدید شما می توانید به جای قرار دادن پست یا استوری ، از طریق لایو به صورت زنده با فالوور ها در ارتباط باشید. اگر این قابلیت جدید برای شما به درستی کار نمی کند این برنامه را یک بار به طور کامل متوقف کنید و سپس مجددا آن را باز کنید. یکی دیگر از روش های رفع مشکل لایو اینستاگرام بروزرسانی برنامه است. این کار معمولا باگ های نرم افزاری آن را برطرف می کند. اگر با بروزرسانی هم مشکل برطرف نشد می توانید یک بار برنامه حذف کرده و مجددا آن را دانلود نصب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایر روش های حل مشکل لایو اینستاگرام به وبسایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1063/راه-حل-های-رفع-مشکل-لایو-اینستاگرام.html



  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که روی پروفایل شخصی اشاره کنید و با پیغام خطای User Not Found در اینستاگرام مواجه شده باشید. افراد در این شرایط گمان می کنند که این پیام را به این که مسدود یا بلاک شده اند دریافت و مشاهده می کنند ، اما حقیقت چیز دیگری است و دلایل مختلفی باعث بروز ارور User Not Found در اینستاگرام می شود.


تغییر نام کاربری

اولین دلیلی که باعث بروز خطای User Not Found در اینستاگرام و نمایش آن در عکس پروفایل شخصی این است که نام کاربری خود را تغییر داده باشند ، در واقع اگر نام کاربری قدیمی آنها جایی تگ شده باشد یا شما روی آن نام کاربری کلیک کرده باشید ، به دلیل اینکه دیگر آن نام کاربری وجود ندارد ، پیغام خطا به شما نمایش داده می شود. لذا باید سعی کنید نام کاربری جدید آنها را پیدا کرده و با این نام آنها را جستجو کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خطای User Not Found در اینستاگرام ، به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1064/خطای-User-Not-Found-در-اینستاگرام.html






  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

یکی از قابلیت های ویندوز آپدیت ویندوز در بخش های مختلف است. اما این امر همیشه هم مطلوب نیست و گاهی ممکن است حتی مشکلاتی نیز برای کاربران آن به وجود آورد. به طور مثال زمانیکه سرعت اینترنت شما پایین است و یا از اینترنت حجمی استفاده می کنید فعال سازی آپدیت ویندوز می تواند برای شما آزار دهنده باشد و یا وقتی که ویندوز شما اورجینال نیست، ممکن است با آپدیت ویندوز فعالسازی ویندوز شما از کار بیفتد ، یا تصور کنید شما مشغول کار هستید ولی به روز رسانی های خودکار یک سری پیغام ها و مسائل جدید را برای شما ارسال و ایجاد می کند که مانع از ادامه کار شما می شود که این موضوع واقعا آزار دهنده و مزاحم است ، اما شما با حذف آپدیت ویندوز می توانید به این مشکلات پایان دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جلوگیری از آپدیت ویندوز به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/179/راهنمای-غیر-فعال-سازی-آپدیت-ویندوز.html



  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

اگر از مشترکان سیمکارت های همراه اول باشید احتمالا با برنامه همراه من آشنایی دارید. این اپلیکیشن به شما امکان می دهد حساب خود را مدیریت کنید ، شارژ بخرید ، قبض میان دوره و پایان دوره خود را پرداخت نمایید و ... . اگر قبلا از این برنامه استفاده می کردید اما الان رمز عبورتان را فراموش کرده اید به آسانی می توانید برای بازیابی رمز همراه من اقدام کنید. برای این کار اپلیکیشن را باز کنید و "ثبت نام جدید" را بزنید. سپس شماره موبایلتان را وارد کنید تا کد فعالسازی برایتان ارسال شود. در ادامه کد ارسالی را وارد کنید تا برنامه به شما اجازه دهد رمز عبور جدیدی انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رمز عبور همراه اول به وبسایت مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1070/بازیابی-رمز-اپلیکیشن-همراه-من-چگونه-است.html




  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

اینستاگرام امروزه یکی از داغ ترین شبکه های اجتماعی در عصر حاضر است که از یک میلیون کاربر در دسامبر 2010 ، به بیش از یک میلیارد کاربر در سال 2018 رسیده است و علاوه بر اینکه بصری جذاب و آسان برای دسترسی دارد نکته مهم این نرم افزار این است که یاد بگیرید چگونه با این نرم افزار کار بکنید و پس از انجام به روز رسانی ها و دریافت نسخه های جدید این برنامه از همه قابلیت ها ، ویژگی ها و رشد هایی که این برنامه کرده است مطلع و در نتیجه کارایی آن را برای خودتان افزایش دهید. با ما همراه باشید تا نحوه کار با اینستاگرام و یک سری نکاتی مهم را بررسی کنیم شاید با مطالعه و اطلاع از نحوه استفاده از اینستاگرام ، تمایل پیدا کنید که بخشی از یک میلیارد در Instagram باشید ، از آنجایی که این برنامه نیز امکان چت ، ساختن گروه و چت گروهی را هم فراهم کرده است ، می توانید برای ارتباط با دوستانتان بجای فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی از اینستاگرام استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه و چگونگی کار با اینستاگرام به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1068/چگونه-از-اینستاگرام-استفاده-کنیم؟.html





  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

معمولا مدتی که از نصب ویندوز می گذرد میبینیم که برنامه های زیادی روی سیستم نصب کرده ایم اما از بیشتر آنها استفاده نمی کنیم. این برنامه ها حجم زیادی از فضای هارد را به خود اختصاص می دهند و اگر از آنها استفاده نمی کنید بهتر از سیستم حذفشان کنید. روش های مختلفی برای حذف برنامه از ویندوز 10 وجود دارد. برای مثال شما می توانید از طریق start وارد settings شوید و گزینه app & features را انتخاب کنید. در این پنجره از سمت راست برنامه مورد نظرتان را انتخاب کنید و uninstall را بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حذف کامل برنامه در ویندوز 10 به وبسایت رفع تلفنی مشکلات کامپیوتر مراجعه کنید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/422/حذف-برنامه-از-ویندوز-10.html




  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که اینستاگرام تصاویر یا ویدیو های شما را پاک کند و یا به شما اجازه ندهد آنها را پست کنید. این مشکل معمولا به دلیل قوانین کپی رایت اینستاگرام اتفاق میفتد چرا که بر اساس آن هیچ کس حق ندارد تصویر یا ویدیویی که شخص دیگری آن را ساخته بدون ذکر منبع اشتراکگذاری کند و یا خود را صاحب اثر معرفی کنید. این شبکه اجتماعی مدتی است که بر روی ویدیو ها حساس شده و اگر شما قصد آپلود فیلمی را داشته باشید که روی آن آهنگی قرار داده شده بر اساس همین قوانین برای شما اروری نمایش داده می شود که می گوید اجازه اشتراکگذاری آن را ندارید. اما شما می توانید با استفاده از ترفندی ساده اینگونه ویدیو ها رو در پیجتان پست کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با نحوه ریپورت کپی رایت در اینستاگرام به وبسایت رفع مشکل تلفنی کامپیوتر مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1065/کپی-رایت-در-اینستاگرام-را-بشناسید.html




  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

هنگامی که یک فرد ناشناس یعنی کسی که شماره تلفن او را در مخاطبین تلفن همراه تان ذخیره ندارید به شما در تلگرام برای اولین بار پیامی را ارسال می کند ، در صفحه چت با آن شخص ، دو گزینه پیش روی شما قرار می گیرد : Add Contact و Report Spam ، اگر شما گزینه Add Contact را انتخاب کنید آن شخص را به لیست مخاطبین خود اضافه کرده اید و اگر Report Spam را انتخاب کنید ، پیام آن شخص به عنوان اسپم یا هرزنامه شناسایی و گزارش خواهد شد ، حال بلاک شدن توسط تعدادی از افرادی که شما با آن ها صحبت را آغاز کرده اید در حالی که آن افراد شماره شما را در گوشی خود ذخیره نکرده اند می تواند عامل اصلی ریپورت شدن در تلگرام باشد . 

اگر در هنگام ارسال پیام برای فردی در تلگرام در کنار پیام شما ، علامت تعجب قرمز نشان داده می شود و پیام شما ارسال نمی شود شما به عنوان اسپم شناخته شده و ریپورت در تلگرام شده اید . برای خارج شدن از ریپورت تلگرام قسمت های بعدی پست را دنبال کنید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ربات رفع ریپورت تلگرام به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/228/راهنمای-خارج-شدن-از-ریپورت-تلگرام.html




  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

اتفاقی که امروز میخواهیم درباره آن صحبت کنیم می تواند یکی از بدترین اتفاق ها برای شروع یک روز باشد ، علی الخصوص اگر آن روز ، یک روز شلوغ کاری باشد و آن اتفاق ایراد روشن نشدن کیس کامپیوتر است. اولین سوالی که این افراد از خودشان می پرسند این است که چرا کامپیوتر روشن نمی شود ؟ در این مواقع چندبار دکمه پاور کامپیوتر را فشار می دهید ولی هیچ اتفاقی نمی افتد. دلایل زیادی وجود دارد که چرا کامپیوتر روشن نمی شود؟ ما در این مقاله سرنخ هایی به شما ارائه می دهیم تا بتوانید این مشکل را خودتان حل کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اینکه چرا کیس روشن نمی شود به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1061/چرا-کامپیوتر-روشن-نمی-شود-؟.html





  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

رایتل یکی از اپراتورهای ارائه دهنده سرویس ارتباطی در ایران است که با گسترش و پیشرفت استفاده از تلفن همراه با ارائه خدمات جدید ، همپای رقیبان خود در تلاش است. اپلیکیشن رایتل من نیز یکی از امکاناتی است که برای رفاه کار و در دسترس بودن خدمات برای کاربران ایجاد و عرضه شده است. افرادی که تمایل به استفاده از این برنامه دارند کافیست به سایت رایتل مراجعه کرده و برنامه را دانلود کنند.

برخی از کاربران مطرح کرده اند که رمز عبور رایتل من را فراموش کردم . اما جای نگرانی نیست و به راحتی می توان این رمز را بازیابی کرد. اگر شما هم جز افرادی هستید که رمز عبورتان را فراموش کرده اید ، در صفحه اصلی روی عبارت "بازیابی رمز عبور" اشاره کنید تا وارد صفحه بازیابی رمز شوید. در ابتدا از شما ، شماره تلفن و کد ملی خواسته می شود . بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده روی دکمه "بازیابی رمز عبور" اشاره کنید. حال می توانید به راحتی اقدام به بازیابی رمز رایتل من نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رمز عبور رایتل به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1059/بازیابی-رمز-اپلیکیشن-رایتل-من.html




  • simin mosavi