simin.m

۵۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مدتی است که اپلیکیشن های مختلفی در زمینه انجام امور بانکی و پرداختی طراحی شده اند که به کاربران امکان می دهند بدون نیاز به مراجعه حضوری پول کارت به کارت کرده یا برای خرید شارژ و پرداخت قبوض اقدام کنند. نرم افزار سکه یکی از برنامه هایی است که در این زمینه طراحی شده و به کاربران امکان می دهد با مراجعه به فروشگاههای طرف قرار داد مبلغ قابل پرداخت را از طریق این برنامه واریز کنند.شما همچنین می توانید با استفاده از قابلیت پرداخت NFC شماره کارت و رمز دوم خود را در برنامه سکه ثبت کنید تا بتوانید بدون نیاز به همراه داشتن کارت هزینه خریدتان را با نزدیک کردن گوشی به پایانه های فروشگاهی به پرداخت ملت پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم به وبسایت رفع تلفنی مشکلات کامپیوتر مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1108/اپلیکیشن-سکه-چیست؟.html





  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

دلیل نصب نشدن واتس اپ

واتساپ یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان در دنیا است که بیش از 10 درصد جمعیت جهان به طور فعال هر ماه مشغول استفاده و ارسال و دریافت پیام از طریق واتساپ هستند ، این برنامه نیز مانند سایر اپلیکیشن ها نیاز به نصب ، آپدیت و ... دارد ، امروز میخواهیم در مورد مشکلاتی که هنگام نصب واتساپ ممکن است برای کاربران پیش بیاید صحبت کنیم.

کاربران گاهی اوقات ، بعد از ریست فکتوری و هنگام نصب دوباره آن دچار مشکل می شوند ، بعضی از مواقع موفق به دریافت کد فعال سازی نمی شوند ، در مواردی اختلال در واتس اپ را گزارش کرده اند که واتساپ اصلا وصل نمی شود ، برخی کاربران نیز کدهای خطای نصب واتساپ را دریافت کرده اند و در نهایت هم یک سری مشکلات عمومی نصب نشدن واتساپ روی دستگاه های اندروید مانند ناکافی بودن فضای ذخیره سازی ، فایل های ناقص ، نصب نبودن کارت SD و ... رخ می دهد.

شما کاربران عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نصب واتساپ می توانید به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1107/دلیل-نصب-نشدن-واتس-اپ.html





 

  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

خوب است بدانید که شما می توانید علاوه بر استفاده از خدمات بیمه گر های پایه ، تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان نیز قرار بگیرید. با این کار شما باید با پرداخت حق بیمه سالیانه یکی از طرح های مناسب را خریداری کنید. پس از آن می توانید با مراجعه به مراکز طرف قرار داد بخش عمده ی هزینه‌های درمان را به بیمه تکمیلی بسپارید. بیمه تکمیلی به دو صورت انفرادی و سازمانی انجام می شود. در بیمه تکمیلی انفرادی شما طرح مورد نظرتان را برای یک نفر یا یک خانواده خریداری می کنید اما در بیمه تکمیلی گروهی ، کارفرما پرسنل خود را تحت پوشش بیمه تکمیلی گروهی قرار می دهد. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با شرکت های ارائه دهنده آن به وبسایت رفع مشکل تلفنی کامپیوتر مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1104/معرفی-بیمه-های-تکمیلی-درمان.html






  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

بدون شک مجموعه آفیس یکی از بهترین و پر کاربردترین اپلیکیشن های آفیس است که هر سه سال یکبار ورژن جدیدی از آن ارائه می شود ، تا کنون آفیس های 2007 ، 2010 ، 2013 و 2016 ارائه شده است و حال کاربران مشتاق منتظر ارائه آفیس 2019 هستند ، تا آن را جایگزین آفیس قبلی شان کنند و از امکانات آفیس 2019 بهره مند شوند.

مجموعه آفیس ، دارای نرم افزارهای متنوعی است که معروفترین آنها ، مانند ورد که در آن می توان اسناد مورد نظر را ایجاد کرد و در واقع عملیات تایپ کردن ، رسم جداول و ... را انجام داد ، نرم افزار اکسل یا صفحه گسترده که با کمک آن می توان انواع فرمول ها را روی طیف گسترده ای از اطلاعات ، رسم نمودار و .. را انجام داد ، نرم افزار پاورپوینت که می توان برای ارائه مطالب و کنفرانس ها استفاده کرد و ... است . مایکروسافت تعداد زیادی از ویژگی های مورد نیاز را در این نسخه جدید از مجموعه قرار داده است. در آفیس 2019، ابزار جدید تکی، انواع داده ها، توابع، ابزار ترجمه و ویرایش، گرافیک حرکت و ... اضافه شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آفیس 2019 ، به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1106/معرفی-آفیس-2019-و-امکانات-آن.html






  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

امروزه خوشبختانه با توجه به گسترش و پیشرفت های اخیر ، راه های زیادی برای فراگیری زبان ها علی الخصوص زبان انگلیسی وجود دارد ، مانند CD/DVD های آموزشی ، شرکت در کلاس های زبان عمومی و خصوصی  ، نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی ، سایت های آموزش دهنده زبان و ...

امروز در این پست ، می خواهیم در خصوص نرم افزار آموزش زبان انگلیسی صحبت کنیم ، اپلیکیشن پاپیتا ، یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی شده در زمینه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است . ما در این مقاله نحوه نصب اپلیکیشن پاپیتا و استفاده از آن را به طور کامل آموزش خواهیم داد ، با ما همراه باشید تا با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی به کودکانتان زبان انگلیسی را آموزش دهید و آنها را با دنیای یکی دیگر از زبان های زنده دنیا آشنا کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اپلیکیشن پاپیتا ، به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1105/راهنمای-دانلود-و-نصب-اپلیکیشن-پاپیتا.html





  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

ممکن است پیش بیاید که هنگام کار با کامپیوتر یا لپ تاپ با خودمان فکر کنیم که کاش می شد ، تنظیمات صدا ، نور ، کیبورد ، موس و ... را ساده تر انجام داد ، همیشه میانبر های ویندوز راه خیلی سریع تر و راحت تری برای رسیدن به هدف است.

امروز در این پست قصد داریم در خصوص ویژگی Ease Of Access در ویندوز 10 صحبت کنیم. عبارت و ویژگی ای که ممکن است شما نام آن را شنیده باشید یا کاملا نا آشنا باشد. با کمک این تنظیمات شما می توانید برای تعمیر و حل مشکلات ویندوز و بهینه سازی عملکرد سیستم می توانید از قابلیت Ease Of Access در ویندوز 10 استفاده کنید. با کمک آن می توانید هر آنچه نیاز دارید را در دسترس تان قرار داده و تنظیمات را جوری انجام دهید که کامپیوتر شما به نحو دلخواه شما و مفید کار کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی انجام تنظیمات Ease Of Access در ویندوز 10 ، به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1103/تنظیمات-Ease-Of-Access-در-ویندوز-10.html





  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید طرح رجیستری تمامی خریداران گوشی های هوشمند را موظف کرده تا از طریق سامانه همتا مالکیت موبایل خریداری شده را به سیمکارت خود انتقال دهند. این کار از قاچاق این گوشی ها جلوگیری کرده و رهگیری آن را آسانتر می کند. برای استفاده از برخی امکانات سامانه همتا مانند انتقال مالکیت گوشی شما باید ابتدا برای ثبت نام در این وبسایت اقدام کنید. وارد سایت همتا شوید و گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. سپس شماره موبایلتان را وارد کنید و کد تایید ارسال شده را در کادر مربوطه تایپ کنید. در صفحه بعد اطلاعاتی فردی خود را وارد کنید و تایید اطلاعات را بزنید. در ادامه رمز عبور مورد نظرتان را وارد کنید و فیلد های ایمیل و شماره پشتیبان را پر کنید. در نهایت با زدن کلید ثبت ، ثبت نام تکمیل می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم به وبسایت سامانه رفع مشکلات رایانه و  موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/414/سامانه-همتا-و-هر-آنچه-درباره-آن-باید-بدانید.html





  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

حتما برای شما هم پیش آمده که یک بسته اینترنتی خریداری کنید اما بدون آنکه از اینترنت استفاده کنید ببینید که حجم آن تمام شده. یا اینکه بدون استفاده از گوشی مشاهده کنید که شارژ باتری شما خالی شده. اگر از گوشی های اندرویدی استفاده می کنید احتمالا این مشکل به دلیل فعال بودن دانلود خودکار اندروید و اپلیکیشن های شما اتفاق افتاده است. برای جلوگیری از دانلود خودکار گوشی وارد Settings شده و Software Update را انتخاب کنید. در این صفحه شما باید گزینه Download updates automatically را غیرفعال کنید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با نحوه جلوگیری از آپدیت خودکار برنامه ها در اندروید به وبسایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/224/راهنمای-جلوگیری-از-آپدیت-خودکار-برنامه-ها-در-اندروید.html





  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

یکی از عمده سوالات کاربران  این است که چگونه باید استعلام اصالت گوشی تلفن همراهی که به تازگی یا اخیرا هدیه دریافت کرده ایم را بگیریم یا رجیستری گوشی هدیه چگونه انجام می شود؟

مسلما زمانی که شما تلفن همراه جدیدتان را به عنوان هدیه دریافت کرده اید ، مراحل خرید تکمیل شده و شما دیگر نمیتوانید در لحظه خرید ، استعلام اصالت آن را بگیرید. از این رو طبق اعلام سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی ، جهت رجیستری گوشی هدیه ، فردی که تلفن همراه را خریداری می کند ( هدیه دهنده ) پیش از پرداخت هزینه و تکمیل فرآیند خرید ، اصالت گوشی را بررسی کند.

در واقع شخص باید کد فعال سازی که بعد از اعلام قاچاق نبودن دستگاه دریافت میکند ، را نیز در جعبه تلفن همراه قرار داده و به شخص مورد نظر هدیه دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رجیستری گوشی هدیه به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1097/نحوه-رجیستری-گوشی-هدیه-چگونه-است-؟.html




  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

همانطور که احتمالا می دانید در بازار گوشی های موبایل رقابت میان سیستم عامل های اندروید و آیفون همیشه وجود داشته و طرفداران هر یک از این گروه ها همیشه بر سر ویژگی های گوشی مورد علاقه شان با هم بحث می کنند. در همین راستا خوب است بدانید که یکی از مزایای استفاده از گوشی های اندروید این است که شما می توانید مطابق با نیازتان گوشی دلخواه  خود را تهیه کنید. باید ببینید که مقاومت در برابر ضربه برایتان اولویت دارد یا مثلا دوربین قوی. علاوه بر آن گوشی های اندرویدی از نظر قیمتی مقرون به صرفه می باشند و شارژر های استاندارد آنها برای تمامی گوشی های اندرویدی و حتی سایر وسایل شارژی نیز قابل استفاده می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و یافتن پاسخ این سوال که چرا باید از گوشی های اندروید استفاده کنیم ، پیشنهاد می کنیم به وبسایت مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1101/چرا-باید-از-گوشی-های-اندروید-استفاده-کنیم-؟.html





  • simin mosavi