simin.m

۵۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از مشکلات کاربران اندرویدی این است که در بسیاری مواقع چون دانلود خودکار تلگرامشان فعال است وقتی وارد این پیامرسان می شوند تمامی عکس ها و ویدیوها شروع به دانلود شدن می کنند. در این مواقع هم سرعت اینترنت کاهش پیدا می کند و هم مصرف آن افزایش پیدا می کند. شما می توانید با قطع کردن دانلود در تلگرام به آسانی این مشکل را برطرف کنید. برای این کار وارد تنظیمات تلگرام شده و  Data and Storage را انتخاب نمایید. در قسمت Automatic media download سه گزینه برایتان نمایش داده می شود که از طریق آنها می توانید تنظیمات دانلود خودکار را برای سه وضعیت داده ، وای فای و رومینگ به صورت جداگانه فعال یا غیر فعال کنید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قطع شدن دانلود در تلگرام به وبسایت حل مشکلات اینترنت و مودم هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1146/راه-های-قطع-شدن-دانلود-در-تلگرام-های-مختلف-چیست-؟.html





  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

برنده باش یکی از مسابقات تلویزیونی است که چند وقتی است طرفداران زیادی پیدا کرده. در این برنامه افرادی که اطلاعات عمومی بالایی دارند با هم به رقابت پرداخته و برای کسب جایزه 1 میلیارد ریالی تلاش می کنند. اگر شما هم قصد دارید در این برنامه شرکت کنید باید ابتدا اپلیکیشن برنده باش را نصب کنید و پس از آن با پاسخ دادن سوالات امتیازجمع کنید. هر هفته 8 نفر از کاربرانی که بیشترین امتیاز را جمع آوری کرده باشند برای شرکت در مسابقه تلویزیونی دعوت می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با نحوه نصب اپلیکیشن برنده باش به وبسایت سامانه رفع مشکلات رایانه و  موبایل هیواتک مراجعه کنید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1149/اپلیکیشن-برنده-باش-و-امکانات-آن.html




  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

یکی از مشکلاتی که عده ای از کاربران گوشی های اندرویدی با آن روبرو می شوند قطع شدن صدای گوشی سامسونگ می باشد. در چنین شرایطی برای برطرف کردن مشکل پیشنهاد می کنیم هدفون و سایر لوازم جانبی متصل به گوشی را از آن جدا کنید. سپس موبایل خود را یک بار به طور کامل خاموش کرده و مجددا روشن کنید. بررسی کنید که گوشی در وضعیت Mute قرار نگرفته باشد. صفحه را به سمت پایین بکشید و روی علامت بلند گو اشاره کنید تا در وضعیت Sound قرار بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قطع شدن کامل صدای گوشی سامسونگ پیشنهاد می کنیم به وبسایت مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1147/دلایل-قطع-شدن-کامل-صدای-گوشی-سامسونگ.html




  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

ثبت لحظات شاد و الهام بخش در بستر یک سفر ، لحظه به دنیا آمدن فرزندان مان و ... همواره شیرین و دلچسب است ، امروزه بیشتر افراد از طریق دوربین های تلفن همراه عکاسی و فیلمبرداری می کنند اما از آنجایی که دوربین عکاسی ، قابلیت های بیشتر از دوربین تلفن همراه را دارد و از طرفی امکان عکاسی حرفه ای را برای ما فراهم میکند ، خیلی از مواقع ترجیح مان خرید دوربین عکاسی است.

حال که شما تصمیم تان برای خرید دوربین عکاسی قطعی است ، با ما در این پست همراه باشید تا با ارائه مشاوره خرید دوربین عکاسی ، شما را در خرید دوربین عکاسی مناسب راهنمایی کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوربین عکاسی ، به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1148/مشاوره-خرید-دوربین-عکاسی.html





  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

اطلاعات به یک حامل نیاز دارد ، به یک رسانه ذخیره سازی. در طول زمان یاد گرفته ایم که روش های ذخیره سازی اطلاعات ، به سرعت منسوخ می شود ، لذا باید از همه روش های ذخیره سازی اطلاعات ، آگاهی داشته باشیم و دانش خودمان را در این زمینه به روز نگه داریم تا بتوانیم بهترین گزینه برای ذخیره داده را انتخاب کنید.اگر می خواهید برای مدت زمان طولاتی اطلاعات خود را نگه دارید کنید باید به دقت در مورد یک استراتژی فکر کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش های ذخیره سازی اطلاعات به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1150/بهترین-روش-ذخیره-سازی-اطلاعات-چیست؟.html




  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

فناوری بلاک چین یک لیست رو به رشد از اطلاعات است که بلاک نامیده می شود و با رمز نگاری به یکدیگر مرتبط و لینک داده شده اند. هر بلوک شامل هش رمزنگاری از بلوک قبلی یک نشانه زمانی و داده های تراکنش است. با استفاده از یک بلوک زنجیره ای، بسیاری از افراد می توانند وارد یک رکورد اطلاعات شوند، و یک جامعه از کاربران می تواند کنترل کند که چگونه اطلاعات ثبت شده و اصلاح می شود. حال سوال اینجاست که اصلا کاربردهای بلاک چین چیست ؟ فناوری بلاک چین در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد و ... ؟

همانطور که گفتیم فناوری بلاک چین ، سیستم ثبت  اطلاعات و گزارش است و امکان حذف یا ویرایش اطلاعات برای کاربران وجود ندارد و برای همه در دسترس است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فناوری بلاک چین و کاربردهای آن به سایت رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1143/فناوری-بلاک-چین-چیست-؟.html




  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

ارسال فکس به روش سنتی کاری پرهزینه و زمان بر است و نیاز به دستگاه فکس و کامپیوتر و خط فکس دارد اما امروزه با استفاده از اینترنت و فکس همراه به راحتی می توانید فکس های خود را با روش های مختلف دریافت و ارسال کنید . در پست امروز قصد داریم روش های ارسال و دریافت فکس با موبایل یا همان فکس همراه را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت فکس با موبابل به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/342/ارسال-و-دریافت-فکس-با-موبایل-(-فکس-همراه-).html





  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

تلویزیون ، همان جعبه جادویی که روزگاری هیچ جایی در منازل مردم نداشت ، امروزه جز یکی از سرگرمی های مهم محسوب می شود و با ارائه برنامه های متفاوت اموزشی ، طنز ، مسابقات مختلف و ... سعی دارد رضایت همه اقشار جامعه را جلب کند از این رو  با تنوع و پیشرفت هایی که داشته است ، در دسته بندی های مختلف مانند LED ، OLED ، 4K ، HDR و ... هرچند خیلی خوب به نظر می رسد ، اما گیج کننده تر هم هست و انتخاب را برای خریداران سخت تر می کند ، از این رو ما در این پست ، با ارائه مشاوره خرید تلویزیون امروز در خدمت شما هستیم.

اگر برای خرید تلویزیون عجله دارید ، قبل از هر کاری نکات زیر را مرور کرده و روانه بازار شوید :

1. اگر می خواهید کمی آینده نگر باشید و به این زودی از تلویزیون تان خسته نشوید ، رزولوشن کمتر از 4K خریداری نکنید.

2. از خرید تلویزیون 8K صرفه نظر کنید ، زیرا فوق العاده گران قیمت هستند و همچنین شما حتی نمی توانید فیلم های 8K را دریافت کنید. انتظار میرود که حدود 500 دلار برای تلویزیون 4K تلویزیون معادل 50 تا 55 اینچ و حداقل 900 دلار برای مدل 65 اینچی باید پرداخت شود.

3. تلویزیون با کمتر از یک نرخ تجدید 120 هرتز خریداری نکنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید تلویزیون به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1145/مشاوره-خرید-تلویزیون.html




  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

اگر قصد دارید به خارج از کشور سفر کنید و می خواهید از قوانین گذرنامه 98 مطلع شوید خوب است بدانید که شما باید به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و پوشه و فرم مربوط به گذرنامه را دریافت نمایید. پس از پر کردن  فرم آن را به همراه مدارک داخل پوشه قرار داده و در مرحله بعد از طریق دستگاه کارتخوان هزینه های مربوطه را پرداخت کنید تا درخواست صدور گذرنامه تکمیل شود. پس از انجام این مراحل گذرنامه شما صادر شده و ظرف 1 هفته از طریق پست درب منزلتان تحویل داده می شود. برای مسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و اطلاع از شرایط و قیمت گذرنامه 98 پیشنهاد می کنیم به وبسایت رفع مشکل رایانه تلفنی مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1141/قوانین-دریافت-گذرنامه-در-سال-98.html




  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

یکی از سوالاتی که بسایری از کاربران در مورد آن سوال می پرسند این است که میخوام ایمیل بسازم بلد نیستم . خوب است بدانید که شرکت های یاهو و گوگل به تمامی افراد اجازه می هند که به صورت رایگان در سایت آنها ثبت نام کرده و یک آدرس ایمیل یا جیمیل دریافت کنند. شما می توانید با استفاده از حساب خود پیامهای دریافتی را بررسی کرده و برای سایرین ایمیل بفرستید. برای ساختن ایمیل کافی است به وبسایت یاهو مراجعه کنید و در قسمت ثبت نام اطلاعات خواسته شده را تکمیل کرده و مواردی مانند نام ، نام خانوادگی ، شماره موبایل و ... را وارد کنید. پس از تکمیل ثبت نام ایمیل شما فعال خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و استفاده از راهنمایی ساختن ایمیل پیشنهاد می کنیم به وبسایت سامانه رفع مشکلات رایانه و  موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1142/چند-راهنمایی-در-مورد-ساختن-ایمیل.html





  • simin mosavi