simin.m

۴۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در راستای حفظ محیط زیست و کاهش آسیب های وارده به آن  ، حتما دیده اید که در رسانه های تلویزیونی و بنرهای تبلیغاتی سطح شهر ، صحبت هایی را مطرح کرده اند در خصوص حذف قبض های کاغذی ، حال این سوال پیش می آید که در این شرایط از میزان کارکرد تلفن ثابت مان چگونه اطلاع پیدا کنیم ؟

البته علاوه بر طرح حذف قبض های کاغذی ، گاهی اوقات پیش می آید که قبض را گم می کنیم یا به هر دلیلی به دست ما نمی رسد ، منزل مان جابجا می شود و ... در این شرایط هم مجبوریم که خودمان اقدام به دریافت و استعلام میزان کارکرد تلفن ثابت نماییم. در این شرایط هم با توجه به گسترش علم و تکنولوژی مطمئنا به دنبال راهی ساده تر هستیم تا کارکرد تلفن ثابت را دریافت کنیم ، راهی که مجبور نباشیم تا مخابرات برویم ، به این ترتیب هم در وقت مان صرفه جویی می کنیم و هم نیاز به صدور قبض المثنی ، دردسرهای ماندن در ترافیک و ... را نخواهیم داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استعلام کارکرد تلفن ثابت ، به سایت رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1190/میزان-کارکرد-تلفن-ثابت-را-چگونه-ببینیم-؟.html







  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

 موضوع امروز صحبت ما به نود شبکه و استاندارد شماره گذاری نود شبکه اختصاص می یابد ، نود شبکه یا گره هر دستگاه فیزیکی است که در شبکه حضور دارد و توانایی ارسال ، دریافت یا فوروارد کردن اطلاعات را بر عهده دارد ، خود لپ تاپ یا کامپوتر شخصی شما یک نود یا گره است که جز رایج ترین نودهایی است که در اطراف شما می توان یافت.

حال که نمونه ای از نود های رایج را معرفی کردیم ، خوب است بدانید مودم ، سوئیچ ، هاب ، پل ، سرور  ، پرینتر و ... هم نود شبکه محسوب می شوند. نودها در یک شبکه کامپیوتر با آدرس IP یا آدرس MAC توسط سایر اعضای شبکه قابل شناسایی هستند ، نود بدون آدرس یا آفلاین را دیگر نمی توان نود شبکه دانست و چنین عملکردی نخواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استاندارد شماره گذاری نود شبکه به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1188/آشنایی-با-مفهوم-نود-شبکه-و-نام-گذاری-های-آن.html






  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

این سامانه مطابق بند ث ماده 6 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور تجمیع داده ها و یکپارچه سازی و اتحاد اطلاعات ایجاد گردید و وزارت صنعت ، معدن و تجارت متولی آن است تا در سامانه جامع انبارها اطلاعات مربوط به مشخصات مالک کالا ، تعداد ورودی و خروجی ها و ... را ثبت و در اصلاح همه انبارها و مراکز نگه داری کالا را شناسه دار نماید تا از قاچاق کالا جلوگیری شود ، قاچاق کالا در همه جوامع نوعی معظل محسوب می شود که باید در راستای جلوگیری و ممنوعیت آن اقداماتی اساسی انجام شود.

سامانه جامع انبارها شاید عبارتی آشنا برای شما باشد یا شاید هم کاملا بیگانه باشید و هیچ شناختی از آن نداشته باشید ، ما امروز می خواهیم در خصوص سامانه جامع انبارها و چگونگی ثبت کد پستی در سامانه جامع انبار به طور کامل توضیح دهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه جامع انبار به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1187/معرفی-سامانه-جامع-انبارها.html






  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

بعد از اینکه تلگرام در ایران از دسترس کاربران خارج شد بسیاری از افراد ترجیح دادند تا از نسخه های غیر رسمی ایرانی این بر نامه استفاده کنند.  تلگرام طلایی و هاتگرام جزو محبوب ترین تلگرام های ایرانی هستند که در چند وقت اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند. اما در حرکتی غیر منتظره این دو برنامه از روی تمامی گوشی های اندرویدی حذف شد و google play protect دیگر به کاربرانم اجازه ی نصب آن را نمی دهد. گفته می شود یکی از دلایل حذف تلگرام طلایی و هاتگرام از پلی استور این است که سرویس امنیتی گوگل این دو اپلیکیشن را در لیست بد افزار ها قرار داده و اعلام کرده که این برنامه ها از اطلاعات شخصی افراد جاسوسی می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با نحوه غیر فعال کردن سرویس امنیتی گوگل به وبسایت مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1185/چرا-تلگرام-طلایی-و-هاتگرام-از-پلی-استور-حذف-شدند؟.html





  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

اکثر کاربران گوشی های هوشمند اندروید به دنبال راهی برای کاهش مصرف داده و بهینه سازی مصرف اینترنت در اندروید هستند تا بتوانند در هزینه هایشان صرفه جویی و از مصرف بی رویه اینترنت جلوگیری کنند. خیلی از افراد و کاربران بیشتر زمانی که نیاز به اینترنت دارند متوجه می شوند که حجم آن کافی نیست یا تمام شده است و نمی توانند امور خود را انجام دهند ، در این شرایط بسیار کلافه می شوند و از اینکه برایشان دردسر درست شده است ، ابزار شکایت و ناراحتی می کنند. اما با روش هایی که برای بهینه سازی مصرف اینترنت در اندروید معرفی خواهیم کرد ، می تواند مصرف اینترنت را به حد چشم گیری کاهش دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهینه سازی مصرف اینترنت در اندروید به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1184/روش-های-بهینه-سازی-مصرف-اینترنت-در-اندروید-چیست؟.html






  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

از زمانی که استفاده از اینترنت همراه گسترش یافت و به توسعه و رواج امروزی رسید ، برنامه هایی که تحت اینترنت کار می کنند هم بیشتر تولید ، عرضه و مورد استقبال قرار گرفت ، برنامه هایی نظیر اینستاگرام ، فیس بوک ، روبیکا ، همراه بانک و ... که هم سرگرم کننده و هم کار راه انداز هستند ، همگی به اینترنت نیاز دارند و بدون آن امکان اجرا و عملکرد صحیح وجود ندارد ، لذا پیدا کردن روش هایی برای بهینه سازی مصرف اینترنت در آیفون برای کاربران بسیار مهم است. موضوعی که امروز به آن خواهیم پرداخت ، بهینه سازی مصرف اینترنت در آیفون است ، با کمک این روش ها می توانید میزان استفاده از داده های تلفن همراه را در دستگاه های آیفون تان تا حد چشم گیری کاهش دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهینه سازی مصرف اینترنت در آیفون به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1186/معرفی-روش-های-بهینه-سازی-مصرف-اینترنت-در-آیفون.html




  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید pdf یکی از محبوبترین فرمت های فایل های متنی است و بسیاری از جزوه ها و حتی کتابها با این نوع فرمت ذخیره سازی می شوند. اگر چند فایل pdf مرتبط با هم دارید می توانید آنها را در هم ادغام کرده و به صورت یک فایل ذخیره کنید. برای این کار می توانید از سایت های ادغام آنلاین فایل های pdf استفاده کنید. یکی از این سایت ها pdfmerge نام دارد. شما می توانید با مراجعه به این وبسایت فایل های خود را آپلود کنید و ورژن ادغام شده ی آن را در قالب یک فایل دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با سایر روش های چسباندن فایل های pdf پیشنهاد می کنیم به وبسایت سامانه رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1182/آموزش-چسباندن-فایل-های-pdf-به-یکدیگر.html




  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

احتمالا با کافه بازار آشنایی دارید. این برنامه یک مارکت اندرویدی می باشد که به کاربران اجازه می دهد به آسانی بازی ها و اپلیکیشن های مورد نظرشان را دانلود کرده و نصب کنند. از طرفی دیگر این برنامه به برنامه نویسان اندرویدی امکان می دهد تا اپلیکیشن های خود را در این مارکت انتشار داده و با این روش آن را به دست کاربران ایرانی برسانند. انتشار اپلیکیشن در کافه بازار باید ابتدا در پنل توسعه دهندگان کافه بازار ثبت نام کنید. به آدرس developers.cafebazaar.ir مراجعه کنید و وارد قسمت ثبت نام شوید. سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و پس از ایجاد جساب وارد آن شوید. با ورود به بخش توسعه دهندگان بازار می توانید برنامه های مورد نظرتان را آپلود کنید تا پس از تایید در بازار انتشار یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با نحوه انتشار برنامه در بازار به وبسایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1183/نحوه-انتشار-برنامه-در-بازار-چگونه-است؟.html



  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

یکی از مشکلاتی که کاربران اندروید بعضا با آن مواجه شده اند مشکل Call Ended در اندروید بوده است ، مشکل این گونه بیان شده است که حین تماس تلفنی پیغام خطای Call Ended ، نمایش داده می شود و دیگر نمی توانند تماس را برقرار کنند ، از این رو به دنبال علت قطع شدن تماس هنگام مکالمه و راه حل آن بودند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشکل Call Ended در اندروید به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1180/علت-قطع-شدن-تماس-هنگام-مکالمه-چیست؟.html





  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

گرفتن عکس با گوشی های هوشمند سرگرم کننده است زیرا به ما امکان می دهد لحظات زیبا و شیرین مان را با دیگران به اشتراک بگذاریم. اما گاهی اوقات کاربران موقع گرفتن عکس با مشکل سیاه شدن دوربین گوشی اندروید مواجه می شوند. این افراد موقعی که دوربین را برای گرفتن عکس باز می  کنند متوجه می شوند که دوربین سیاه است و هیچ چیزی را نشان نمی دهد ، کاربران بسیاری از این موضوع ابزار ناراحتی کرده اند و به دنبال راه حلی برای حل مشکل سیاه شدن دوربین گوشی اندروید بودند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سیاه شدن دوربین گوشی اندروید به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1181/رفع-مشکل-سیاه-شدن-دوربین-گوشی-اندروید.html





  • simin mosavi