simin.m

۴۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در برخی مواقع هم هنگام معامله شخص ادعا میکند که خودرو دارای بیمه شخص ثالث و ... می باشد ، در آن لحظه یا پیش از آن شاید فکر کنیم چگونه می توان بیمه ماشین را استعلام گرفت و مطمئن شد؟ در این شرایط است که شما به مشاهده سوابق بیمه خودرو نیاز پیدا می کنید ، امروز در این پست می خواهیم روش های مشاهده سوابق بیمه خودرو را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از این مقاله بتوانید با خیال راحت و اطمینان بیشتر وارد معامله شوید ، ضرر نکنید و از سوابق بیمه خودرویی که قصد خرید آن را دارید مطمئن شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاهده سوابق بیمه خودرو به سایت رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1229/چگونگی-مشاهده-سوابق-بیمه-خودرو.html

 

  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

امروز میخواهیم در خصوص مشاهده سوابق بیمه عمر ایران ، صحبت کنیم  ، افرادی که از بیمه عمر استفاده می کنند باید بدانند که در دوران پیری و کهولت سن و وقتی که زمان بازنشستگی آنها فرا برسد ، می توانند برای تامین منابعی چون تهیه مسکن ، کمک هزینه ازدواج و تحصیل و ... از سرمایه اندوخته شده در این شرکت استفاده نمایند.

شرکت بیمه ایران ، در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات بیمه عمر آن را به 13 رشته مختلف تفکیک کرده است که در ادامه به بیان هر کدام از آنها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر چگونگی مشاهده سوابق بیمه عمر ایران.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاهده سوابق بیمه عمر ایران به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1230/راهنمای-مشاهده-سوابق-بیمه-عمر-ایران.html

 

  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

یکی از سوالاتی که این روزها ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده این است که چگونه از اینستاگرام پول در بیاوریم . چند سالی است که شبکه اجتماعی اینستاگرام در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده به طوری که افراد مختلف در سنین متفاوت در آن عضو شده و همگی روزانه زمان زیادی را برای گشت و گذار و بررسی پست ها و استوری های آن صرف می کنند. همین امر موجب شده که این شبکه اجتماعی به یکی از راههای کسب درآمد تبدیل شود. شما می توانید با معرفی خدمات و یا مهارت های خود در اینستاگرام کارتان را به دیگران معرفی کنید و به کسب و کارتان رونق ببخشید. برای کسب درآمد از اینستاگرام به این نکته توجه داشته باشید که شما باید روزانه در پیجتان پست بگذارید و از تصاویر مناسب و با کیفیت استفاده کنید. از طرفی اگر پیج شما ظاهر زیبایی داشته باشد افراد وقت بیشتری را برای بررسی و مطالعه مطالب شما صرف می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم به وبسایت رایانه کمک هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1227/روش-های-کسب-درآمد-از-اینستاگرام.html

 

 

 

  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

چند سالی است که کمپانی گوگل مانند شرکت های آمازون و اپل دستیار صوتی خود را در اختیار کاربران قرار داده و توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. دستیار گوگل می تواند کار با گوشی اندرویدی را برای شما آسان کند و با جستجو در اینترنت به سوالاتتان پاسخ دهد. جهت فعال کردن Google Assistant شما باید برای چند لحظه کلید Home گوشی خود را نگه دارید و یا بگویید OK Google . با این کار صفحه مربوط به این برنامه برایتان نمایش داده می شود و می توانید دستورات خود را به صورت صوتی بیان کنید و یا در صورت تمایل آنها را تایپ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم به وبسایت هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1228/سرویس-دستیار-گوگل-یا-Google-Assistant-چیست-؟.html

 

 

 

  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید تمام مردان بالای 18 سال ایرانی ، باید دوره خدمت سربازی عمومی را بگذرانند و این دوره برای تمام مشمولین اجباری است ، طول خدمت وظیفه در ایران 21 ماه و در مناطق محروم 20 ماه است و افرادی که در مناطق مرزی هستند 19 ماه باید خدمت کنند. موضوع صحبت امروز به قیمت خرید بیمه سربازی 98 و مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی اختصاص دارد ، مهم ترین نکته ای که وجود دارد این است که افرادی که می خواهند بیمه خدمت سر بازی را بخرند باید حتما در زمان تقاضا برای آنها بیمه تامین اجتماعی رد شود  ، البته شرایط دیگری هم دارد که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت ، اگر برای شما هم این سوال پیش آمده است که امکان پرداخت هزینه به صورت اقساط هم وجود دارد یا خیر ؟ یا اینکه نحوه خرید آن به چه صورت است ؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت خرید بیمه سربازی 98 به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1224/راهنمای-مشاهده-سوابق-بیمه-خدمت-سربازی.html

 

  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

امروز می خواهیم در خصوص چگونگی مشاهده سوابق بیمه با موبایل و از طریق روش های بیان شده صحبت کنیم ، به جرات می توان گفت راه افتادن این اپلیکشن های همراه تاثیر زیادی در صرفه جویی وقت و انجام سریع امور داشته است و غیر قابل چشم پوشی است ، برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل و از طریق اپلیکیشن در نظر داشته باشید که حتما باید به عضویت سامانه در آمده و از قبل عملیات ثبت نام در سامانه بیمه تامین اجتماعی را انجام داده باشید ، زیرا بعد از نصب برنامه ، اطلاعات ثبت نامی از شما خواسته می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاهده سوابق بیمه با موبایل به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1226/-آموزش-مشاهده-سوابق-بیمه-با-موبایل.html

 

  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

اگر از گوشی های اندرویدی استفاده می کنید احتمالا برایتان پیش آمده که حافظه موبایل شما پر شود و عملکرد دستگاه کاهش پیدا کنید. در این شرایط شما باید فایل های اضافی موجود در گوشی را حذف کنید. یکی از اقداماتی که می توانید برای برطرف کردن این مشکل انجام دهید این است که فایل های دانلود شده را بررسی کنید و آنهایی را که استفاده نمی کنید حذف کنید. بسیاری از فایل ها مدت ها قبل دانلود شده اند و دیگر کاربردی برایتان ندارند . برای حذف یک فایل دانلود شده در اندروید کافی است وارد اپلیکیشن My Files شده و پوشه Download را باز کنید. در این قسمت تمامی فایل های دریافت شده را بررسی کنید و آنهایی را که نمی خواهید حذف کنید. برای کسب طالاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم به وبسایت رفع تلفنی مشکلات کامپیوتر مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1222/چگونه-یک-فایل-دانلود-شده-را-در-اندروید-حذف-کنیم-؟.html

 

 

  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

حتما شما هم بارها اصطلاحات ریست فکتوری و فلش کردن گوشی را شنیده اید. از این رو راهکار برای برطرف کردن ایرادات گوشی هایی که با مشکلات جدی روبرو شده اند استفاده می کنند. شاید در ظاهر کاربرد آنها یکی باشد اما در واقع تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. ریست فکتوری تمامی اطلاعات موجود در موبایل شما را حذف کرده و آن را به وضعیت کارخانه بازگردانی می کند در حالی که با فلش کردن گوشی سیستم عامل عوض شده و اندروید مجددا روی گوشی نصب می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با سایر تفاوت های ریست فکتوری و فلش کردن گوشی پیشنهاد می کنیم به وبسایت سامانه رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1225/آشنایی-با-تفاوت-های-ریست-فکتوری-و-فلش-کردن-گوشی.html

 

 

 

  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

از زمانی که استفاده از تلفن همراه به اوج خود رسید و پیشرفت چشم گیری کرد ، همواره یکی از نگرانی های کاربران این بوده است که چگونه می توان از هک شدن گوشی جلوگیری کرد  ، برخی از افراد گمان می کنند که این مشکل جدی ای نیست و خیلی از آنها هم میگویند اطلاعات خاصی در دستگاه مان نداریم که بخواهیم نگران باشیم یا اینکه اطلاعات ما به چه دلیل باید به درد کسی دیگر بخورد؟

واقعا چرا باید پیام های صوتی ما برای دیگران انقدر جذاب باشد که ساعت ها وقت بگذارند و آنها را گوش دهند ، اما واقعیت این است که جلوگیری از هک شدن گوشی یک هشدار است و باید امنیت را در هر شرایطی جدی گرفت و به آن پرداخت.

برخی از افراد برای حفظ امنیت تلفن همراه تنها به تعیین رمز عبور اکتفا کرده و تصور می کنند که با این کار شانس هک شدن دستگاه را به طور چشم گیری کاهش داده و از داده ها محافظت می شود ، اما این تصور اشتباه است به دو دلیل اول اینکه تعیین رمز عبور یکی از راه های جلوگیری از هک شدن گوشی است و کافی نمی باشد و از طرف دیگر به راحتی هکرها می توانند رمز عبور را از روی دستگاه شما حذف کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جلوگیری از هک شدن گوشی  ، به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1220/راه-های-جلوگیری-از-هک-شدن-گوشی-را-بشناسید.html

 

  • simin mosavi
  • ۰
  • ۰

اگر از تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی استفاده کرده باشید احتمالا نام اپلیکیشن دینگ به گوشتان خورده است. این برنامه یکی از اپلیکیشن هایی است که اخیرا وارد بازار شده و با تاکسی های اینترنتی به رقابت پرداخته است. شما می توانید با نصب و راه اندازی اپلیکیشن دینگ مبدا و مقصد خود را مشخص کرده و هزینه سفر را محاسبه کنید. در نهایت اگر تمایل داشته باشید می توانید درخواستتان را برای دریافت تاکسی ثبت کنید تا نزدیک ترین راننده به شما معرفی شود. از طرفی اگر بخواهید با این اپلیکیشن همکاری داشته باشید می توانید در سایت دینگ به عنوان راننده ثبت نام کارده و پس از تکمیل فرآیند عضویت و نصب اپلیکیشن رانندگان ، شیفت کاری خود را آغاز کنید و به کسب درآمد بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با نحوه ثبت نام راننده در دینگ پیشنهاد می کنیم به وبسایت رفع تلفنی مشکلات کامپیوتر مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1218/نحوه-ثبت-نام-راننده-در-دینگ.html

 

 

 

  • simin mosavi