سامانه سجام از 22 فرودین 1397 طبق مصوبه سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور یکپارچه سازی و ثبت اطلاعات مشتریان راه اندازی شد و همه فعالان بازار بورس ، مدیران نهادهای مالی ، کارگزاری ها و ... موظف به ثبت اطلاعات در این سامانه هستند ، کاربران بعد از ثبت اطلاعات در سامانه ، انجام احراز هویت سیستمی و اعلام نتایج از طریق پیامک ، چنانچه مشکلی در روند انجام کار نداشته باشند موفق به دریافت کد پیگیری سجام می شوند و پس از آن برای ثبت چهره و امضای خود باید به دفاتر پیشخوان سامانه سجام و کارگزاری های منتخب و معرفی شده مراجعه نمایند. با ما همراه باشید تا به معرفی دفاتر پیشخوان سامانه سجام بپردازیم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دفاتر پیشخوان سامانه سجام به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.
www.heyvatech.com/web/articles/view/1359/معرفی-دفاتر-پیشخوان-سامانه-سجام.html
- ۹۸/۱۱/۰۲