simin.m

  • ۰
  • ۰

یکی از مشکلاتی که امروزه کاربران آیفون با آن دست و پنجه نرم می کنند وصل نشدن آیفون به اپ استور و مشاهده خطای Cannot Connect to App Store است . این مشکل باعث نگرانی کاربران اپل شده است که باید بگوییم اصلا جای نگرانی نیست و به راحتی می توانید مشکل عدم اتصال به اپ استور را رفع کنید . 

به نقل از مشاوره تلفنی هیواتک به راحتی می توان دلیل وصل نشدن آیفون به اپ استور را مورد بررسی قرار داد و برای رفع خطای Cannot Connect to App Store از روش های گفته شده استفاده کرد که 5 روش را برای حل این مشکل ارائه داده است . شما می توانید از روش اول به ترتیب شروع کنید و در صورت حل نشدن مشکل اتصال به اپ استور روش بعدی را امتحان کنید . به همین سادگی می توانید خطای Cannot Connect to App Store را در آیفون خود رفع کنید .

سایر موارد در این خصوص را نیز سامانه مشاوره هیواتک (رفع مشکلات رایانه ای و رفع مشکلات موبایل) به صورت بسیار مفید در لینک زیر توضیح داده است:


www.heyvatech.com/web/articles/view/521/حل-مشکل-وصل-نشدن-آیفون-به-اپ-استور.html


  • ۹۷/۰۳/۱۴
  • simin mosavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی