simin.m

  • ۰
  • ۰

سامانه همتا چیست

مطمئنا با طرح رجیستری آشنایی دارید ، این طرح از مهر ماه 96 اجرا شد به طوری که ابتدا تعدادی از برند ها و کم کم برند های دیگر وارد این طرح شدند . به طوری تمام گوشی ها ی موجود در بازار باید در سامانه ای به نام سامانه همتا ثبت گردد . سوال اینجا است که سامانه همتا چیست ؟ به نقل از رفع مشکلات رایانه ای هیواتک سامانه همتا سامانه ای است برای اجرایی کردن طرح رجیستری . در این سامانه شما می توانید کار های مختلفی را انجام دهید . به عنوان مثال می توانید استعلام اصالت گوشی خود را بگیرید یا در صورت فروش گوشی از طریق سایت همتا انتقال مالکیت گوشی خود را به آسانی انجام دهید و فعال سازی تلفن همراه هنگامی که یک گوشی جدید خریداری می کنید . برای اتصال به سامانه همتا به جز سایت همتا می توانید از اپلکیشن همتا نیز استفاده کنید .
برای استفاده از برخی قابلیت های همتا مانند انتقال مالکیت باید ثبت نام در سامانه همتا را انجام دهید بدین منظور کافی است وارد سایت سامانه همتا شوید و از طریق گزینه ثبت نام و وارد کردن شماره تلفن همراه خود وارد یک صفحه می شوید که باید اطلاعات خود را به طور دقیق و کامل در آن وارد کنید تا ثبت نام شما انجام شود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید :

www.heyvatech.com/web/articles/view/414/سامانه-همتا-و-هر-آنچه-درباره-آن-باید-بدانید.html



  • ۹۷/۰۳/۲۴
  • simin mosavi

نظرات (۱)

  • سرزمین بلاگ
  • با سلام و عرض ادب
    سایت شما بی نظیر است.
    می توانید سایت تان را در (سرزمین بلاگ)ثبت نماید.
    با تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی