simin.m

  • ۰
  • ۰

مطمئنا تا به حال از طریق پست بسته یا هرچیز دیگری را ارسال یا دریافت کرده اید . تمام خرید های اینترنتی که از طریق سایت ها و یا کانال های فروش صورت می گیرد با استفاده از پست ارسال می شود . معمولا وقتی زمان ارسال برای شما طولانی می شود می خواهید بدانید بسته پستی شما در چه وضعیتی قرار دارد . ممکن است زمان این را نداشته باشید که از طریق اداره پست اقدام به پیگیری مرسولات پستی خود کنید . به نقل از مشاوره تلفنی هیواتک برای رهگیری مرسولات پستی نیازی به رفتن به اداره پست نیست و با استفاده از سه روش به راحتی می توانید بسته پستی خود را پیگیری کنید . یکی از این روش ها استفاده از اس ام اس است که برای انجام این کار باید به ابتدای بارکد مرسوله پستی خود حرف R را اضافه کرده و به شماره 2000441 پیامک کنید . 

روش بعدی برای رصد مرسولات پستی استفاده از کد USSD است . ابتدا باید کد #193* را در گوشی خود شماره گیری کنید سپس برای رهگیری مرسولات پستی خود شماره شناسه پستی که در برگه رسید شما ثبت شده است را وارد کنید و منتظر بمانید تا یک پیامک برای شما ارسال شود این پیامک شامل سابقه رهگیری مرسولات پستی شما است . 

در روش بعدی می توانید از سایت newtracking.post.ir استفاده کنید . به این صورت که وارد سایت شده بارکد مرسوله پستی خود را وارد کنید و در صفحه باز شده سابقه رهگیری مرسولات پستی خود را مشاهده خواهید کرد . 

برای مطالعه دقیق و مرحله به مرحله هر یک از روش های فوق به لینک زیر مراجعه کنید :

  • ۹۷/۰۳/۲۷
  • simin mosavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی