simin.m

  • ۰
  • ۰

همیشه وقتی گوشی جدیدی را خریداری می کنیم می خواهیم کانتکت های خود را نیز انتقال دهیم . اگر گوشی شما اندروید باشد به راحتی می توانید این کار را انجام دهید اما در گوشی های آیفون کمی پیچیده تر است . چرا که در آیفون حافظه ی جانبی وجود ندارد و از طریق آیکلود می توانید انتقال کانتکت ها را انجام دهید . برای انتقال کانتکت ها از آیکلود به آیفون ابتدا باید گوشی خود را به اینترنت متصل کنید سپس مسیر زیر را دنبال کنید :

Settings>iCloud>BackUp>Back Up Now

با انجام این کار بکاپ گیری از کانتک ها و اطلاعات گوشی شما انجام می شود . اکنون سیم کارت خود را در آیفون جدید خود قرار دهید و برای انتقال مخاطبین از آیکلود به آیفون جدید بعد از راه اندازی ، آن را به اینترنت متصل کنید و مسیر زیر را دنبال کنید :

Apps & Data>Restore from iCloud Backup>Next

اپل آی دی قدیمی خود را وارد کنید تا بتوانید وارد آیکلود قبلی که در آن بکاپ تهیه کرده بودید بشوید و با انتخاب فایل بکاپ گرفته شده خود بعد از ریستور کردن گوشی انتقال مخاطبین از آیکلود به آیفون انجام می شود .
در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید می توانید از سایت هیواتک استفاده کنید . بدین منظور روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvatech.com/web/articles/view/527/انتقال-کانتکت-ها-از-آیکلود-به-آیفون.html


  • ۹۷/۰۳/۲۸
  • simin mosavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی