simin.m

  • ۰
  • ۰

کند بودن اینترنت مشکلی است که همیشه کاربران با آن مواجه هستند . مثلا هنگام بازی ، باز کردن یک سایت یا دانلود یک فایل ممکن است با تاخیر در اینترنت مواجه شوید . علت این تاخیر ها بالا بودن پینگ سرور یا همان پینگ تایم سرور است که باعث می شود رد و بدل اطلاعات بین شما و سرور کند شود و شما تاخیر زیادی را احساس کنید . هر چه پینگ تایم سرور کمتر باشد سرعت رد و بدل اطلاعات بالا رفته و سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند . یکی از روش های برای بالا بردن سرعت اینترنت کاهش پینگ است . اما سوال اینجا است که کاهش پینگ چیست ؟ پینگ به معنی سنجش میزان فاصله زمانی بین دو دستگاه در شبکه است . اصطلاح " کاهش پینگ " به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که باعث شوند تاخیر در ارسال و دریافت اطلاعات کمتر شده و در نتیجه سرعت برقراری ارتباط در شبکه افزایش یابد . یکی از روش های کاهش پینگ این است که به سرور هایی متصل شوید که پینگ تایم کمتری دارند . برای این که بفهمید پینگ تایم یک سایت چه قدر است باید روش پینگ گرفتن از اینترنت را بیاموزید . برای انجام این کار ابتدا روی کلید windows و R را فشار دهید تا پنجره RUN برای شما باز شود CMD را تایپ کرده و اجرا کنید . در صفحه مشکی باز شده عبارت Ping .... -t در نقطه چین ها نام سایت مورد نظر را وارد کنید و پینگ گرفتن از سایت مورد نظر را انجام دهید .

در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص اصطلاح Ping بدانید به سایت حل مشکلات اینترنت و مودم هیواتک مراجعه کنید یا روی لینک زیر کلیک کنید :


www.heyvatech.com/web/articles/view/529/پینگ-چیست-و-کاهش-پینگ-چگونه-انجام-می-شود.html


  • ۹۷/۰۳/۲۹
  • simin mosavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی