simin.m

  • ۰
  • ۰

همه ی شما با برنامه ایمو آشنایی دارید . ایمو یک شبکه اجتماعی پر طرفدار است که قابلیت های بسیاری دارد . یکی از این قابلیت ها حالت روح ایمو است . مطمئنا با حالت روح در تلگرام آشنایی دارید و روش استفاده از آن را می دانید . این حالت برای ایمو کمی متفاوت تر است . به نقل از رایانه کمک هیواتک برای مخفی کردن بازدید در ایمو باید ابتدا وارد تنظیمات یا همان settings شوید سپس وارد Privacy شده و گزینه Last seen را انتخاب کنید . اگر می خواهید هر کسی بتواند بازدید شما را ببیند گزینه Everyone در صورتی که می خواهید تنها کانتکت های شما بتوانند بازدید شما را ببینند My contacts و برای این که هیچ شخصی نتواند بازدید شما را ببیند گزینه Nobody را انتخاب کنید . یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار پر کاربرد و به صرفه مخفی کردن عکس پروفایل ایمو شما است . برای انجام این کار مسیر زیر را دنبال کنید و انتخاب کنید که چه کسانی قادر به دیدن عکس پروفایل شما باشند :

settings>Privacy>Profile photo

از دیگر آپشن های ایمو قابلیت مخفی کردن خوانده شدن پیام در ایمو است . در صورتی که می خواهید پیام هایی که دریافت می کنید را ببینید بدون این که طرف مقابل شما متوجه شود مسیر زیر را دنبال کنید و انتخاب کنید که قابلیت برای چه کسانی فعال باشد :

settings>Privacy>Read receipts

و در آخر برای مخفی کردن زمان حقیقی چت در ایمو مراحل زیر را دنبال کنید و گزینه Real time chat را غیر فعال کنید .

settings>Privacy>Real time chat

در صورتی که می خواهید مراحل هر قسمت را به طور دقیق مطالعه کنید می توانید از لینک زیر کمک بگیرید :



www.heyvatech.com/web/articles/view/530/حالت-روح-ایمو-یا-همان-مخفی-شدن-در-ایمو.html


  • ۹۷/۰۳/۳۱
  • simin mosavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی