simin.m

  • ۰
  • ۰


چند وقت قبل بود که قصد داشتم از شخصی شکایت کنم. به یکی از دفاتر قضایی مراجعه کردم و بهم گفتن باید توی سامانه ثنا ثبت نام کنی و بعد شکایت رو ثبت کنی. توی اینترنت که تحقیق کردم به این مقاله برخورد کردم که خیلی خوب در مورد نحوه مشاهده ابلاغیه و سایت ثنا صحبت کرده بود:

www.internetkomak.com/a/v/معرفی-سامانه-ثنا


اگه برای شما هم سوال هست که توی این سامانه چه اتفاقاتی می افته و یا از کلیات اون خبر ندارید پیشنهاد میدم حتما مقاله رو بخونید. چون بعد از اینکه از کسی شکایت کردید دیگه بقیه مراحل دیدن ابلاغ ها و رای نهایی فقط از طریق این سایت قابل انجامه. سوالی بود بپرسید جوابتونو میدن. راستی هزینه دریافت رمز شخصی توی دفترهای قضایی 10 هزار تومان هست که همون موقع میگیرن و رمز رو براتون می فرستن.

فقط بهتره قبل از اینکه برید رمز رو بگیرید، مثل من اطلاعات خودتون رو توی سایت تکمیل کنید تا سریع تر بهتون رمز رو بدن و توی صف نمونید.

  • ۹۷/۰۴/۱۶
  • simin mosavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی