simin.m

  • ۰
  • ۰

به نقل از رایانه کمک شبانه روزی هیواتک صفحه نمایش آیفون از سایز ایده آلی برخوردار است . اما بعضی از کاربران با کوچک بودن حروف منوی آیفون مشکل دارند و به دنبال روشی برای تغییر اندازه فونت در آیفون هستند تا به راحتی بتوانند در گوشی خود به انجام امور روزانه خود بپردازند . برای تغییر اندازه فونت در آیفون مسیر زیر را دنبال کنید :

Settings > General >Accessibility > Larger Text>arger Accessibility Sizes

در پایین صفحه سایز فونت خود را با کشیدن نوار به سمت چپ و راست تغییر دهید. با انجام این کار سایز تمام قسمت های گوشی آیفون شما تغییر می کند . گاهی برای تغییر اندازه فونت تلگرام این کار را انجام می دهید . اما باید بدانید که روشی برای تغییر اندازه فونت تلگرام در آیفون وجود دارد و نیازی به تغییر کل فونت های گوشی نیست . برای انجام این کار وارد تلگرام خود شوید . گزینه Settings را انتخاب کنید. در بخش Settings گزینه Appearance را انتخاب کنید. در پنجره باز شده سایز فونت خود را انتخاب کنید . با انجام این کار این تغییرات تنها روی پیام های رد و بدل شده در تلگرام شما تاثیر می گذارد و مابقی بخش های گوشی تغییری نمی کند. گاهی شما می خواهید کیبورد خود را بزرگ تر کنید و اندازه آن را تغییر دهید . کیبورد آیفون از iOS8 به بعد قابلیت تغییر پیدا کرد . برای مشاهده کیبورد بزرگ برای آیفون می توانید به لینک زیر مراجعه کنید :


www.heyvatech.com/web/articles/view/546/تغییر-اندازه-فونت-در-آیفون-چگونه-انجام-می-شود.html


  • ۹۷/۰۴/۲۰
  • simin mosavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی