simin.m

  • ۰
  • ۰

برای استعلام اصالت گوشی سه روش وجود دارد . روش اول استعلام اصالت تلفن همراه از طریق سامانه همتا : برای استفاده از این روش باید وارد سایت سامانه همتا شده و گزینه استعلام اصالت را انتخاب نمایید . سپس کد imei گوشی خود را وارد کنید و کد امنیتی را که نمایش داده می شود را نیز در صفحه وارد کرده و دکمه جستجو را انتخاب نمایید .
روش دوم استعلام اصالت گوشی موبایل از طریق کد دستوری #7777* می باشد . برای استفاده از این روش باید این کد دستوری را در گوشی خود شماره گیری کرده و در صفحه باز شده گزینه 1 را انتخاب کنید . در مرحله بعد از شما کد imei خواسته می شود که با شماره گیری کد دستوری #06#* می توانید کد imei گوشی خود را به دست آورید .
روش سوم نیز استعلام اصالت گوشی از طریق پیامک می باشد . در این روش باید کد imei گوشی خود را به شماره 7777 پیامک کنید و منتظر دریافت پیامکی حاوی اطلاعات گوشی خود از طریق سامانه همتا باشید . در صورتی که این اطلاعات با اطلاعات گوشی شما مطابقت دارد یعنی گوشی شما اصالت دارد و قاچاق نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنم سایت رایانه کمک اینترنت کمک را ببینید :

www.internetkomak.com/a/v/روش-های-استعلام-اصالت-گوشی

  • ۹۷/۰۵/۲۱
  • simin mosavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی