simin.m

  • ۰
  • ۰
گاهی اوقات هنگام کار با کامپیوتر یا لپ تاپ پیغام خطای app not responding در ویندوز را دریافت می کنید. در این حالت انگار برنامه یخ زده و نمی توان به صورت معمولی پنجره را بست و یا هریک از گزینه های آن را انتخاب کنید.حال ما میخواهیم بدانیم ارور not responding چیست و چه زمانی اتفاق می افتد ؟
گاهی به دلیل قدیمی بودن نسخه ویندوز مخصوصا در ویندوز های 7 و 8 این خطا رخ می دهد ، گاهی هم هنگامی که برنامه ای سنگین را اجرا می کتیم این اتفاق می افتد ، بهترین و اولین راه برای رفع این خطا استفاده از task manager است.
به طور همزمان دکمه های Ctrl + Alt + delete را فشار دهید و سپس گزینه start task manager را انتخاب کنید. سپس برنامه را انتخاب کرده و روی end task کلیک کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حل مشکل not responding ویندوز ، به سایت سامانه رفع  مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


  • ۹۷/۰۷/۲۸
  • simin mosavi

نظرات (۱)

  • معرفی سایت دنیس
  • سایت دنیـس پلتفرمی قدرتمند و ایرانی برای ثبت آگهـی و تبلیغات آنلاین در حوزه وبگـاه می باشد.

    شما با استفاده از امکانات سایت دنیس می توانید آگهی و تبلیغات مربوط به تمامی وبگاه های اینترنتی مانند سایت ، وبلاگ ، کانال تلگرام ، پیج اینستاگرام و ... خود را به صورت کاملا رایگـان ثبت کرده و آمار بازدید آنها به طرز چشمگیری را افزایش دهید.

    علاوه بر این ؛ اگر در فضای مجازی به دنبال کسب درآمـد بالا و مطمئن و کاملا حلال هستید توصیه می کنیم که از سایت دنیس استفاده کرده و آن را به دوستان خود معرفی کنید تا از 40% درآمـد سایت به عنوان حق الزحمـه معـرف بهره مند گردید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی