simin.m

  • ۰
  • ۰

گاهی اوقات پیش می آید که فایل وردی به دست ما می رسد یا از اینترنت دانلود می کنیم و این فایل حاوی تصاویری است که می خواهیم به صورت جداگانه از آن استفاده کنیم ، اگر قبلا تجربه انجام این کار را داشته باشید حتما می دانید که امکان استخراج عکس از Word وجود نداشت و نمی توانستیم تصاویر را دانلود یا ذخیره کنیم. حال سوال اینجاست نحوه برداشتن عکس از ورد چگونه است ؟ برای جدا کردن عکس ها از فایل ورد نیاز به برنامه خاصی داریم یا از طریق خود برنامه می توان برداشت؟

برداشتن عکس از ورد به صورت تکی

اگر در فایل وردی که استفاده می کنید ، می خواهید تنها یک عکس را ذخیره و جدا کنید ، کافیست روی عکس کلیک راست کرده و گزینه Save as Picture… رو انتخاب و مسیر ذخیره سازی عکس و نام آن را تعیین و روی دکمه Save کلیک کنید.

استخراج عکس از Word به صورت گروهی

گاهی فایل ورد تصاویر زیادی دارد و نمی توان همه آنها را تک تک ذخیره کرد مگر با صرف وقت زیاد! در چنین شرایطی چگونه از ورد عکس بگیریم ؟ در چنین شرایطی باید از تبدیل فایل ورد استفاده کنید.فایل را باز کرده و از بخش Save as ، منوی کشویی گزینه Save as type را روی ( web page (*.htm;*.html تنظیم و مسیر دهی کنید. با مراجعه به مسیر تعیین شده ، یک فولدر زرد رنگ حاوی همه تصاویر موجود در فایل ورد را مشاهده خواهید کرد. حال با انتخاب تمام عکس ها در ورد می توانید به ادامه کارتان بپردازید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برداشتن عکس از ورد به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/952/آموزش-نحوه-برداشتن-عکس-از-ورد.html



  • ۹۷/۱۰/۲۲
  • simin mosavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی