simin.m

  • ۰
  • ۰

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که فایل پاورپورینتی که برای ارائه پروژه یا پایان نامه تان آماده کرده اید ، با مشکلاتی مواجه شود که یکی از آنها مشکل بهم ریختن فونت در پاور پوینت باشد. حتما می دانید که اصلاح و برگرداندن فایل به حالت قبلی مستلزم صرف وقت و زحمت زیادی است.

در همه نسخه های مایکروسافت پاورپوینت هنگام مشاهده یک ارائه در یک کامپیوتر متفاوت فونت ها ممکن است تغییر کند ، این زمانی رخ می دهد که فونت های مورد استفاده در سیستم جدید نصب نشده باشد ، هنگام اجرای یک فایل پاورپوینت در رایانه ای که فونت های مورد استفاده را نداشته باشد ، رایانه یک فونت که از نظر خودش شبیه به آن فونت است را جایگزین می کند که گاهی اوقات فاجعه به بار می آید و با مشکل بهم ریختن فونت در پاورپوینت مواجه می شویم.

برای حل مشکل برعکس شدن کلمات در پاورپوینت چند راه حل وجود دارد :

1. از فونت های معمول استفاده کنید.

بهترین راه حل و برای جلوگیری از بهم ریختن فونت در پاورپوینت سعی کنید تا حد امکان از فونت های رایج استفاده کنید مانند Arial ، Times New Roman و ... .

2. فونت های جدید نصب شده را در همه رایانه ها نصب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص به هم ریختن فونت در پاور پوینت به سایت رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/955/آموزش-رفع-مشکل-برعکس-شدن-و-بهم-ریختن-فونت-در-پاورپوینت.html


  • ۹۷/۱۰/۲۹
  • simin mosavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی