simin.m

  • ۰
  • ۰

تلگرام یکی از محبوبترین پیام رسان های فضای مجازی است که کاربران زیادی دارد و تعداد کاربران آن نیز رو به افزایش است . افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه های آن  هدف اصلی ادمین ها است ، زیرا افزایش اعضا برابر با افزایش تبلیغات و درآمد است . با توجه به اینکه تلگرام هم تبدیل به یکی از فضاهای محبوب برای کسب و کار ، تجارت ، تبلیغات و آموزش شده است از این رو هر چه تعداد اعضای یا ممبر کانال تلگرام باشد ، اعتبار و در نتیجه درآمد زیادی را هم عاید ادمین آن خواهد کرد. از این رو در این پست می خواهیم به معرفی راه های افزایش ممبر تلگرام بپردازیم.


افزایش ممبر کانال تلگرام  با انتخاب یک نام کوتاه و برند

نام کانال و گروه تلگرام مانند جلد یک کتاب است ، به همین دلیل باید نام کانال خود را هوشمندانه انتخاب کنید ، یعنی یک اسم مرتبط با موضوع و ترجیحا ساده و قابل حفظ کردن توسط کاربران باشد. عموما نام کانال باید بین 2 تا 3 کلمه و حداکثر 12 حرف باشد. از انتخاب اسامی مخفف ، پیچیده ، ترکیب اعداد و حروف ، طولانی و ... جدا خودداری نمایید. از کپی کردن اسم کانال های معروف جدا خودداری کنید چون در نتیجه جستجو نام کانال شما را نمایش نخواهد داد و در نتیجه مجددا مجبور خواهید شد که آن را عوض کنید. پس برای وقت خودتان و انرژی ای که می گذارید ارزش قائل شده و یک اسم منحصر به فرد برای کانال خود انتخاب کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص افزایش ممبر تلگرام به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1021/روش-های-افزایش-ممبر-تلگرام.html.



  • ۹۷/۱۲/۲۵
  • simin mosavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی