simin.m

  • ۰
  • ۰

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب است که افراد روزانه پست ها و استوری های مختلفی را با آن به اشتراک می گذارند. حتما شما هم حین گشتن در بین پیج های مختلف مخصوصا پیج های آموزشی متوجه شده اید که فیلم هایی که به اشتراک می گذارند طولانی است و از طرفی هم می دانیم که بیشتر از یک دقیقه نمیتوان فیلم را در اینستاگرام آپلود کرد! حال سوال اینجاست که آپلود فیلم بیشتر از یک دقیقه در اینستاگرام چطوری انجام می شود؟

برای آپلود فیلم طولانی در اینستاگرام، مراحل زیر را انجام دهید :

1. روی علامت + در پایین و وسط صفحه اشاره کنید

2. اگر می خواهید از ویدیوهای موجود در گالری تلفن همراه تان استفاده کنید ، در گوشی های آیفون روی Library و در گوشی های اندروید روی Gallery اشاره کنید. با انتخاب این گزینه وارد گالری شده و می توانید از پوشه مورد نظر ، فیلم را انتخاب نمایید.

3. اما اگر قصد دارید که یک ویدیو را همزمان ضبط و منتشر کنید ، روی Video اشاره کنید و انگشت خود را روی دایره طوسی رنگ وسط صفحه نگه دارید تا عملیات ضبط کردن فیلم شروع شود. با رها کردن این دایره ، عملیات ضبط متوقف خواهد شد.

در نظر داشته باشید ، که بیشترین تایم ویدیوتان می تواند 60 ثانیه معادل یک دقیقه می باشد. هنگامی که ویدیو را ضبط یا آپلود کنید می توانید قبل از به اشتراک گذاشتن ، فیلتر ، کپشن و مکان خود را اضافه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آپلود فیلم بیشتر از یک دقیقه در اینستاگرام به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1026/نحوه-آپلود-فیلم-طولانی-در-اینستاگرام.html


  • ۹۷/۱۲/۲۵
  • simin mosavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی