simin.m

  • ۰
  • ۰

با توجه به محدودیت ها و تحریم هایی که برای گوشی های آیفون وجود دارد و هر از گاهی بیشتر هم می شود ، از این رو ممکن است افراد زیادی تمایل داشته باشند که دیگر از این سیستم عامل استفاده نکرده و دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید را جایگزین آن کنند. اندروید سیستم عامل گوشی های معروف و پر کاربرد سامسونگ که امروزه می توان گفت حرف اول را در بازار گوشی های اندرویدی می زند هم هست ، بعضی از محصولات سامسونگ قابلیت هایی بیشتر از گوشی های معروف آیفون هم دارد و به همین دلیل کاربران و طرفداران زیادی هم دارد که بی صبرانه منتظر روانه شدن مدل های جدید به بازار هستند.


Es File Explorer :

یکی از نرم افزارهای کاربردی اندروید برای مدیریت فایل ها و برنامه ها است و بسیار کاربردی است و داشتن آن را به همه کاربران توصیه می کنم . با کمک این برنامه می توانید به همه فایل های دانلود شده ، اسناد ، موزیک ها ، ویدیو ها و ... دسترسی داشته و به کمک این برنامه ، آنها را پاک ، کپی ، اشتراک گذاری و ... را انجام دهید.


Viva Video :

این نرم افزار جز نرم افزارهای جالب اندروید محسوب می شود که برای ساخت کلیپ است و در بسیاری از کلیپ های اینستاگرام هم لوگوی آن وجود دارد ، با توجه به گسترش انتشار کلیپ در شبکه های مجازی ،  به کمک این برنامه می توانید فیلم هایتان را میکس کنید ، به آن آهنگ اضافه کنید و برش دهید ، متن ، افکت ، لوگو و ... اضافه کنید و با یک تم مناسب اجرا کنید. این نرم افزار نیاز به حساب کاربری ندارد و کار کردن با آن بسیار ساده و دلچسب است.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزارهای کاربردی اندروید به سایت رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1031/نرم-افزار-های-کاربردی-اندروید.html


  • ۹۷/۱۲/۲۷
  • simin mosavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی