simin.m

  • ۰
  • ۰

برنامه حالت کودک سامسونگ یا Kids Mode در سامسونگ ، برنامه ای برای کودکان تا سن 7 سال می باشد که در آن یک محیط دوستانه با رنگ های شاد و روشن ، شخصیت های انیمیشن و ... وجود دارد و دسترسی کودک شما را به سایر برنامه ها و فایل ها محدود می کند. در ابن برنامه شما می توانید تعیین کنید و تصمیم بگیرد کودکتان با کدام برنامه و چه مدت از آنها استفاده کند و بیرون آمدن از این برنامه نیازمند وارد کردن پین کد است و در نتیجه دسترسی آنها به شدت محدود می شود و نمی توانند از برنامه های خود خارج شوند.


حالت کودک سامسونگ هم برای کودکان مفید است و هم برای والدین. در خصوص فواید آن برای والدین توضیحات لازم را ارائه دادیم ، البته در کنار موارد گفته شده ، این نکته را هم در نظر بگیرید که حین کار و بازی با گوشی کودکان شما دیگر نمی توانند وارد محیط اینترنت ، فیس بوک ، شبکه های اجتماعی و ... شوند و از طرفی نیاز نیست شما مداوم سر بزنید و آنها را چک کنید. زیرا خیالتان راحت است که مشغول انجام چه کارهایی هستند.


گفتیم این برنامه برای کودکان هم فایده دارد ، زیرا به این ترتیب به کمک کمتری از جانب شما برای انجام بازی ها دارند و از طرفی خودشان همه چیز را در این محیط کشف می کنند که این موضوع برای کودکان به اندازه کافی جذاب و هیجان انگیز است. علاوه بر این ، حالت کودک گوشی ، دارای برنامه هایی است که می توانند کودکان با آنها بازی کنند و چیزهای جدیدی یاد بگیرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حالت کودک گوشی به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1029/حالت-کودک-سامسونگ-چیست.html


  • ۹۷/۱۲/۲۸
  • simin mosavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی