simin.m

  • ۰
  • ۰

بدون شک مجموعه آفیس یکی از بهترین و پر کاربردترین اپلیکیشن های آفیس است که هر سه سال یکبار ورژن جدیدی از آن ارائه می شود ، تا کنون آفیس های 2007 ، 2010 ، 2013 و 2016 ارائه شده است و حال کاربران مشتاق منتظر ارائه آفیس 2019 هستند ، تا آن را جایگزین آفیس قبلی شان کنند و از امکانات آفیس 2019 بهره مند شوند.

مجموعه آفیس ، دارای نرم افزارهای متنوعی است که معروفترین آنها ، مانند ورد که در آن می توان اسناد مورد نظر را ایجاد کرد و در واقع عملیات تایپ کردن ، رسم جداول و ... را انجام داد ، نرم افزار اکسل یا صفحه گسترده که با کمک آن می توان انواع فرمول ها را روی طیف گسترده ای از اطلاعات ، رسم نمودار و .. را انجام داد ، نرم افزار پاورپوینت که می توان برای ارائه مطالب و کنفرانس ها استفاده کرد و ... است . مایکروسافت تعداد زیادی از ویژگی های مورد نیاز را در این نسخه جدید از مجموعه قرار داده است. در آفیس 2019، ابزار جدید تکی، انواع داده ها، توابع، ابزار ترجمه و ویرایش، گرافیک حرکت و ... اضافه شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آفیس 2019 ، به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.


www.heyvatech.com/web/articles/view/1106/معرفی-آفیس-2019-و-امکانات-آن.html






  • ۹۸/۰۲/۲۹
  • simin mosavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی