simin.m

  • ۰
  • ۰

از زمانی که استفاده از تلفن همراه به اوج خود رسید و پیشرفت چشم گیری کرد ، همواره یکی از نگرانی های کاربران این بوده است که چگونه می توان از هک شدن گوشی جلوگیری کرد  ، برخی از افراد گمان می کنند که این مشکل جدی ای نیست و خیلی از آنها هم میگویند اطلاعات خاصی در دستگاه مان نداریم که بخواهیم نگران باشیم یا اینکه اطلاعات ما به چه دلیل باید به درد کسی دیگر بخورد؟

واقعا چرا باید پیام های صوتی ما برای دیگران انقدر جذاب باشد که ساعت ها وقت بگذارند و آنها را گوش دهند ، اما واقعیت این است که جلوگیری از هک شدن گوشی یک هشدار است و باید امنیت را در هر شرایطی جدی گرفت و به آن پرداخت.

برخی از افراد برای حفظ امنیت تلفن همراه تنها به تعیین رمز عبور اکتفا کرده و تصور می کنند که با این کار شانس هک شدن دستگاه را به طور چشم گیری کاهش داده و از داده ها محافظت می شود ، اما این تصور اشتباه است به دو دلیل اول اینکه تعیین رمز عبور یکی از راه های جلوگیری از هک شدن گوشی است و کافی نمی باشد و از طرف دیگر به راحتی هکرها می توانند رمز عبور را از روی دستگاه شما حذف کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جلوگیری از هک شدن گوشی  ، به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1220/راه-های-جلوگیری-از-هک-شدن-گوشی-را-بشناسید.html

 

  • ۹۸/۰۵/۲۲
  • simin mosavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی