simin.m

  • ۰
  • ۰

سامانه ثنا

ابلاغیه های قضایی همیشه از مهم ترین قسمت های دادرسی در قوه قضاییه بوده است. تا مدتی قبل ، ارسال دستی و کتبی اوراق قضایی مشکلات زیادی برای مردم پیش می آورد اما اکنون با الکترونیکی شدن ابلاغ های قضایی و ایجاد سامانه ثنا ، معضلات مربوط به حفظ حریم خصوصی افراد و ... رفع شده است. با توجه به اینکه بسیاری از مردم اطلاعات چندانی در خصوص این سامانه ندارند و نحوه کار با آن را فرا نگرفته اند، تصمیم گرفتیم مقالات جامعی در این خصوص تهیه کرده و در اختیار شما قرار دهیم. با توجه به توضیحات فوق، در این مقاله نحوه دیدن ابلاغیه و اوراق قضایی در سامانه ثنا شرح داده شده است.

بدیهی است که هر سامانه ای پس از راه اندازی می تواند مشکلات زیادی از نظر کارکردی و نرم افزاری داشته باشد اما جای تقدیر دارد که قوه قضاییه با استفاده از مختصصان علوم رایانه، توانسته است مشکلات و چالش های این سامانه را به مرور زمان رفع کرده و کار با سایت ابلاغ را آسان کند.

اما چرا تصمیم گرفته ایم چنین مقاله ای را منتشر کنیم ؟ در حقیقت، راهنمای جامع و کاملی در خصوص سایت ثنا وجود نداشته و ندارد و رسالت سایت هیواتک بر این است که با ارائه یک راهنمای تصویری و دقیق همراه با فیلم آموزشی ثنا ، شما مخاطب عزیز را کمک کند تا بتوانید به راحتی ابلاغیه و اوراق قضایی خود را بصورت الکترونیکی مشاهده کنید. با ما همراه باشید:

 

https://www.heyvatech.com/web/articles/view/234/سامانه-ثنا-قوه-قضاییه.html

  • ۹۹/۰۲/۰۲
  • simin mosavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی